Steinar Tegneby
Norbrygg-medlem
Vil du selge litt? Mobil: 90840080
Vil du selge litt? Mobil: 90840080
Det er bla. Ballotannin i Antioxin SBT. Det ser ikke helt bra ut: https://datasheets.scbt.com/sc-202619.pdfJeg hiver det i sammen med saltene under oppvarmingen.
Lagt merke til at ølet blir en tanke lysere med antioxin. Og så innbiller jeg meg at det blir klarere.
Du kan også bruke litt i skyllevannet.
Trur ikke de små mengdene som finnes i Antioxin er noe problem. Du får kjøpt det som Brewtan B, også, og jeg tviler på om det hadde passert i USA om det hadde vært farlig.Det er bla. Ballotannin i Antioxin SBT. Det ser ikke helt bra ut: https://datasheets.scbt.com/sc-202619.pdf
Brewshop tar de helt sikkert i retur uten kostnad for deg, men om du ønsker å selge for halv pris kan jeg godt kjøpe de.Brewshop sende meg CO2 patroner uten gjenger når jeg bestilte med.
Er det noen som trenger kan de få for halv pris
Brewshop tar de helt sikkert i retur uten kostnad for deg, men om du ønsker å selge for halv pris kan jeg godt kjøpe de.
Kjøper de gjærne om du gidder å sende.Ja, de sender til og med nye uten no om og men
Så det er ikke no problem, men om du vil kjøpe er det fint
Kjøper de gjærne om du gidder å sende.
Lykke tilNå nærmer det seg. Fikk dog ikke alt dette i dag
Vis vedlegget 65355
Ultratap twist. Picnic 2.0 var utett på første forsøk. Så da får vi gå hardere til verks i søken etter en portabel kranløsning annet en den tradisjonelle picnickrana med slange. Vis vedlegget 65357Vis vedlegget 65358
Det er mulig. Men greit å handle innaskjærs så lenge det ikke er himmel og hav i prisforskjell. Ultratap skal vel være tålig utprøvd også.Nukatap mini er tilgjengelig i Aliexpress butikken til Kegland
Jeg sparte 45% av prisen på vanlig nukatap via ali, og en annen ting, er noe tilgjengelig på kegland ali til Norge, så er det snakk om dager før olbrygging.no har de i sin nettbutikkDet er mulig. Men greit å handle innaskjærs så lenge det ikke er himmel og hav i prisforskjell. Ultratap skal vel være tålig utprøvd også.
BUCKT BLASTER er en drøm til å vaske fat med må e si