Hva har du brukt som "karosseri" til din magnetrører?

ClasM

Norbrygg-medlem
Hei,
Har bestilt meg div. deler for å bygge min egen magnetrører. Har funnet alt jeg trenger (tror jeg), bortsett fra en velegnet boks til å montere alt på/i. Hadde vært morsomt med noe som hadde sett litt kult ut i tillegg til at det ikke koster skjorta. Kan sikkert bruke en koblingsboks av plast fra biltema, men det er jo litt kjedelig... Noen som har noen ideer eller erfaringer?
 
Jeg snekra en trekasse med topplate og en side i plexiglass. Vifta har innebygde LED-lys, så det ser ganske fjortiss ut:oops:
 
Har en rund plexiplate som jeg bare legger oppå vifta som jeg har kappet vifte-bladene av.
 
Jeg bare legger PC-viften oppå (dels mellom) to DVD-covere. Har en tjukk papp-plate med hull i oppå viten igjen, for å gi litt avstand mellom magneten og kolben. Ser ganske fancy ut, om jeg skal si det selv. En slags lo-fi hipster-bling.
 
Har ikke fått tegnet det ennå, men har en kompis som skal 3d-printe til meg. Foreløpig bruker jeg en plexiglassplate fra clasohslon med et hull i midten så magnetene kommer nære nok kolben.
 
En gammel kjøkkenvifte ble ribbet til bruk som turboavtrekk på vaske/bryggerommet. Pyntekanalen fra kjøkkenvifta ble til magnetrørerboks sammen med en bit rosa plexiglass fra BT...
 
Lego høres jo helt genialt ut :) Da blir det å rappe fra ungene her... de er ganske små enda, så det går i duplo... :)
 
Tilbake
Topp