bekkern skrev:Asan..... Du ba om det!
Sikkan skrev:Takk for svar folkens!
Selges PBW i Norge noe sted ?
Sikkan
Sikkan skrev:Jaggu, der var det. Takker!
Noen med meninger om chemipro og desinf? Godt nok ?
Sikkan
neslekkim skrev:enkelt: Du bare blander ut en skvett i gjærkaret f.eks, smeller på lokket og rister litt, og heller ut, ferdig. Ikkenoe skylling ellernoentingen.
nå trenger man ikke å skylle med sterkrens heller, men jeg syntes dosering var litt trøblete der, men så er jeg klønete også da
Samme, bland ut lit å ha på ei sprayflaske, og spray på ting når du trenger rask desinfisering.
Løsningen kan også gjenbrukes, såfremt du ikke har benyttet den til rengjøring, Mener Gustav nevnte at når starsan løsningen ble grå, så må du pælme den, så jeg har nå alltid lit utblandet på en 10-liters dunk.
neslekkim skrev:Mener Gustav nevnte at når starsan løsningen ble grå, så må du pælme den, så jeg har nå alltid lit utblandet på en 10-liters dunk.
gustavf skrev:neslekkim skrev:Mener Gustav nevnte at når starsan løsningen ble grå, så må du pælme den, så jeg har nå alltid lit utblandet på en 10-liters dunk.
Det tror jeg har vært noen andre, men jeg har hørt det samme rådet.
Selv bruker jeg stort sett jodofor, etter å ha fått ødelagt klær av klorin og kjøkkenbenk av StarSan.
neslekkim skrev:Bruker du også stoutrens?, isåfall, hvilket blandingsforhold benytter du der for å få god virkning uten å skape trøbbel?