Hvor kan jeg skaffe 6-pack for hjemmebrygg?

Jeg bumper denne tråden litt..

Dersom noen kunne tenke seg å bestille i større kvanta og distribuere i mindre pakker selv, så mener jeg at glomma papp eller Rajapack skal kunne stanse ut 'custom' størrelser av pappesker. Eks. noe som skulle passe akkurat til 6 stk 0,33L. Kunne gjerne gjort det selv, men tror det går litt mer tid enn jeg har til rådighet.

MEN, dersom noen skulle gjort det, ville jeg MER enn gjerne bestilt 25-50 stk. for en høyere stk-pris enn det glomma papp selger ut for  :skitbra:
 
De man får gratis på Ikea får man greit oppi 8 0,33 flasker. Bruker dem flere ganger, siden de er i tykk papp, og derfor ikke går så lett i stykker.

Og som sagt veldig greit når de er gratis!
 
Bumpeti bump!
Noen som har funnet ut noget her?

Det koster halve skjorta å få slikt fra usa, men kan ikke skjønne annet enn at det må være noen nærmere....
Er forøvrig ute etter 6packs til bjørnunger....
 
Hvor mange trenger du? Har noen få slike. Sender ikke...
e4406bf6d12af30f5e4ee5c902ddf9ba.jpg
 
Hvor mange trenger du? Har noen få slike. Sender ikke...
e4406bf6d12af30f5e4ee5c902ddf9ba.jpg

Hei!

Hvor skaffet du slike da? Er det plass til mange flasker? Jeg bor i en utkant av Kyrksæterøra (der Krekar egentlig skulle flytte) så hvis du bor langt unna der, er det litt ugunstig om du ikke sender :) Jeg trenger bare en 5-6stykker, men kunne gjerne hatt fler for senere anledninger.
 
Tilbake
Topp