Hvor kan jeg skaffe 6-pack for hjemmebrygg?

tor.gilje skrev:
Anders_1979 skrev:
Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack  ;)

Er da noen enda som er interessert tror jeg da, jeg synes 8 kr pr stk er dyrt da.

Nå ender det neppe på mer enn ca. 6 - 6,50 for de jeg har bestilt, men er enig i at det er jo litt likevel. Skulle gjerne slengt meg på her, hadde det ikke vært for at jeg allerede risikerer å brenne inne med 500 stk. om alle plutselig hopper av  :eek:
 
Tengesdal skrev:
tor.gilje skrev:
Anders_1979 skrev:
Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack  ;)

Er da noen enda som er interessert tror jeg da, jeg synes 8 kr pr stk er dyrt da.

Nå ender det neppe på mer enn ca. 6 - 6,50 for de jeg har bestilt, men er enig i at det er jo litt likevel. Skulle gjerne slengt meg på her, hadde det ikke vært for at jeg allerede risikerer å brenne inne med 500 stk. om alle plutselig hopper av  :eek:

Nei det håper jeg da ikke folk gjør når de først har sagt at de skal kjøpe av deg. Vi lar dette hvile litt til du har kvittet deg med dine så får vi se hvor mange som sitter igjen som fortsatt er interessert i å kjøpe. Venter på en prøve og svar i morgen på hvordan de ser ut.
 
Tengesdal skrev:
tor.gilje skrev:
Anders_1979 skrev:
Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack  ;)

Er da noen enda som er interessert tror jeg da, jeg synes 8 kr pr stk er dyrt da.

Nå ender det neppe på mer enn ca. 6 - 6,50 for de jeg har bestilt, men er enig i at det er jo litt likevel. Skulle gjerne slengt meg på her, hadde det ikke vært for at jeg allerede risikerer å brenne inne med 500 stk. om alle plutselig hopper av  :eek:

De som har bestilt står sikkert for bestillingen. Selvsagt kan andre komme med bedre priser. Det er jo bare kjempe bra. Kan ikke lavære å selge samme produkt eller lignende produkt fordi at det er billigere en deg :/
 
[/quote]

De som har bestilt står sikkert for bestillingen. Selvsagt kan andre komme med bedre priser. Det er jo bare kjempe bra. Kan ikke lavære å selge samme produkt eller lignende produkt fordi at det er billigere en deg :/
[/quote]

Neida, det var ikke sånn ment. Selvfølgelig er det bra om noen klarer det billigere. Regner også med at de som har meldt seg fortsatt er med, og så er det jo fint om det fortsatt er nok interesserte til å kjøre det andre opplegget.
 
Jeg står fortsatt inne med de 20 jeg bestillte av deg.. :)

Samtidig så er jeg nok interessert i å bestille flere, dersom det blir noe av de til 2 kr stk..

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
 
Anders_1979 skrev:
Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk.  :eek: Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det  :attevar:

Jeg er gjerne med på et par hundre av den pallen. Kan sikkert ta flere og hvis det blir vanskelig å bli mange nok til alle 5000 (men det blir nok lett)
 
Tengesdal skrev:
De som har bestilt står sikkert for bestillingen. Selvsagt kan andre komme med bedre priser. Det er jo bare kjempe bra. Kan ikke lavære å selge samme produkt eller lignende produkt fordi at det er billigere en deg :/


Neida, det var ikke sånn ment. Selvfølgelig er det bra om noen klarer det billigere. Regner også med at de som har meldt seg fortsatt er med, og så er det jo fint om det fortsatt er nok interesserte til å kjøre det andre opplegget.

Bare skaff deg Paypal.
Jeg skal greie de 10 uansett.
:)
 
Litt OT
Har brukt PayPal noen år nå uten problemer men Visa kontoen til sambo ble tømt etter hacking av en butikk sansynligvis i england, togbiletter for nermere 5000.. ble kjøpt i SE, pengene kom tilbake idag men men...
 
Sigmund skrev:
På Cardinal hiver vi mengder av slike sixpacks (for ikke å nevne større pappesker) i papp-pressa hver dag (selvfølgelig med bryggerilogo på).
Som nevnt i en annen tråd har vi også utenlandske plastkasser i forskjellig størrelse - alt dette gir vi gladelig bort til hjemmebryggere i distriktet. Hvis dere er interessert, så ring / sms meg et par dager på forhånd (så jeg får samlet opp litt) på 98644698, eller mail til sigmund.melberg@getmail.no

Flotte greier! Har sendt deg mail ;)
mvh
Treig
 
Jeg tar gjerne 100 stykk dersom de kommer ned i 2 kroner.
Fikk også lyst til å snekre sammen noen 6/8-pack i kryssfiner slik det var bilde av tidligere i tråden som jeg kan bruke å gi bort når det er gave.
 
Hvis prisen blir så lav som 2kr stk, er det lett å hive seg på og kjøpe 100stk for meg også. Tar du forhåndsbetalt før du bestiller, så slipper du å sitte med 5000 stk selv. :) Si ifra om du kommer fram til en endelig sum, og når det er mulig å hive seg på med bestilling. :D
 
litt sent ut, men om det blir aktuelt igjen til en grei penge tar jeg gjerne 100 stk.
Hvis ikke. er det noen som har funnet ut en annen måte å skaffe på? må være helt uten skrift/logo. Hadde vært greit å ha til julegavesesongen som starter om ikke så veldig lenge.
 
Bumper denne på nytt jeg også.
Fant du ut noe mer angående disse Anders_1979? Tar gjerne 100-200 stk for å realisere denne :)
 
Tilbake
Topp