Hvor kan jeg skaffe 6-pack for hjemmebrygg?

Fredda skrev:
Bumper denne på nytt jeg også.
Fant du ut noe mer angående disse Anders_1979? Tar gjerne 100-200 stk for å realisere denne :)

Oi sorry gutta, hadde helt glemt dette. Saken endte med at det ble altfor dyrt å bestille dette via en ekstern leverandør (fikk opgitt feil pris av en selger her), pluss at disse holderene ikke var helt det jeg hadde trodd. Vi fant vel noe tilnærmet de sixpack holderene du får i butikken bare ikke esker, kun holder (hvis det var forståelig).
 
Anders_1979 skrev:
Vi fant vel noe tilnærmet de sixpack holderene du får i butikken bare ikke esker, kun holder (hvis det var forståelig).

Ikke helt :p Men at det ble fordyrt og at det ikke var riktig produkt var god nok forklaring det. Takk for tilbakemeldingen :)
 
De hadde i plast også, kanskje billigere? http://www.pakitproducts.com/plasticpackagingforbottles.aspx
 
Anders_1979 skrev:
Anders_1979 skrev:
Fredda skrev:
Anders_1979 skrev:
Vi fant vel noe tilnærmet de sixpack holderene du får i butikken bare ikke esker, kun holder (hvis det var forståelig).

Ikke helt :p Men at det ble fordyrt og at det ikke var riktig produkt var god nok forklaring det. Takk for tilbakemeldingen :)

En slik. Kan få for 1-1,5 krone stk

Eg er interessert i sånn "papp" til den prisen
 
Jeg bumper denne.. Er veldig keen på å få tak flaskeholdere, men som sagt i denne tråden, så virker det bare som man kan få dette fra usa.. Ingen som har oppdaget noe nytt?
 
Bent J skrev:
Jeg bumper denne.. Er veldig keen på å få tak flaskeholdere, men som sagt i denne tråden, så virker det bare som man kan få dette fra USA.. Ingen som har oppdaget noe nytt?
Jeg har lurt på å kjøpe her:
http://www.myownlabels.com/boxes-and-bags/PBC/ 24 6-pack bottle carriers $32.00
subtotal: $32.00
sales tax: $0.00
shipping: $18.99
total: $50.99

24 stk 6-pack blir under 200,- kronersgrensen og kommer da på 303,- kroner.
Eneste dilemma er at de bare passer for 0,33
 
[/quote]
Jeg har lurt på å kjøpe her:
http://www.myownlabels.com/boxes-and-bags/PBC/ 24 6-pack bottle carriers $32.00
subtotal: $32.00
sales tax: $0.00
shipping: $18.99
total: $50.99

24 stk 6-pack blir under 200,- kronersgrensen og kommer da på 303,- kroner.
Eneste dilemma er at de bare passer for 0,33

[/quote]

De vil passe de norske flaskene? Dette var jo ikke helt ille, men som du sier, passer kun for 0,33.. Er higen på 4 pack for 0,5l..
 
GuttormG skrev:
Sikkert nevnt før i tråden, men IKEA har slike pappesker; ligger i stabler i nærheten av glass og service.

For halvlitere eller 0,33? Kun butikk? Det å bo i Nord- Norge er ingen fordel for å si d slik :kul:
 
24 stk 6-pack blir under 200,- kronersgrensen og kommer da på 303,- kroner.
Eneste dilemma er at de bare passer for 0,33
De beregner moms ut fra varens pris + frakt så her går du greit over 200 kroner.
 
lowland skrev:
24 stk 6-pack blir under 200,- kronersgrensen og kommer da på 303,- kroner.
Eneste dilemma er at de bare passer for 0,33
De beregner moms ut fra varens pris + frakt så her går du greit over 200 kroner.

Men bare hvis prisen er over 200. Så lenge prisen er under 200 har ikke frakt noe å si, er den over 200 blir det merverdiavgift på både pris og frakt.
 
Odland skrev:
Kjekk den 6-packen der

Hvor?? :attevar: bare jeg som ikke ser den? Aahh..
Jeg snakket med Petit Agentur og de skulle høre med leverandørene sine, og evt ta det inn. De virket å være veldig positiv til forslaget :skitbra:
 
Tilbake
Topp