Hvor kan jeg skaffe 6-pack for hjemmebrygg?

Hvorfor ikke snekre en 6-pack av kryssfinerplater.

Jeg har to stk 8-pack som jeg var heldig å få av en arbeidskollega. Greia var kjøpt under en ferietur i Tyskland.

Har dessuten nettop snekra meg et par trekasser tilpasset 24 stk nøgne Ø / Ægir flasker.

Vedlegg

• sixpack.jpg
    sixpack.jpg
    784 KB · Sett: 1.414
  • kasse.jpg
    kasse.jpg
    736 KB · Sett: 1.444
Tengesdal skrev:
knuthg skrev:
Utesteder som selger Brooklyn vil ha mengder med papir-6packs.

Men de har vel logo osv.? Tomme sixpacks kan man skaffe på butikken på hjørnet, men litt av poenget mitt var å skaffe noe man også kunne dekorere selv, gi i gave etc. Da er det ikke så stilig med en kommersiell øl-logo på.

Spraymaling?

GuttormG skrev:
Hva er prolemet? Bestill fra USA, bruk jetcarrier (magnum.no) til frakt og fortolling, åpne en øl og slapp av...

Jeg fulgte faktisk dette tipset og har bestilt fra USA. Har imidlertid kjøpt ca. 400 flere enn jeg trenger, og har tenkt å selge unna resten. Noen som er interessert?

Norbrygg-medlemmer får selvfølgelig rabatt i forhold til vanlige dødelige, så det lønner å melde seg. Jeg gikk for den kjipeste løsningen, så de er nok ikke i landet før over sommeren. Aner ikke hvor mye frakt og toll og sånn blir til slutt, men antar at det lander rundt 6-8 kroner per enhet. Ikke inkludert evt. frakt fra Bergen til resten av Norge. Send gjerne en PM om dere er interessert.

:skitbra:

Tengesdal skrev:
GuttormG skrev:
Hva er prolemet? Bestill fra USA, bruk jetcarrier (magnum.no) til frakt og fortolling, åpne en øl og slapp av...

Jeg fulgte faktisk dette tipset og har bestilt fra USA. Har imidlertid kjøpt ca. 400 flere enn jeg trenger, og har tenkt å selge unna resten. Noen som er interessert?

Norbrygg-medlemmer får selvfølgelig rabatt i forhold til vanlige dødelige, så det lønner å melde seg. Jeg gikk for den kjipeste løsningen, så de er nok ikke i landet før over sommeren. Aner ikke hvor mye frakt og toll og sånn blir til slutt, men antar at det lander rundt 6-8 kroner per enhet. Ikke inkludert evt. frakt fra Bergen til resten av Norge. Send gjerne en PM om dere er interessert.

Vi snakker altså holdere av den typen jeg viste i første post (se bilde).

Vedlegg

• MU48000_135x139.jpg
    MU48000_135x139.jpg
    3,8 KB · Sett: 1.057
Tengesdal skrev:
GuttormG skrev:

Aner ikke hvor mye frakt og toll og sånn blir til slutt, men antar at det lander rundt 6-8 kroner per enhet. Ikke inkludert evt. frakt fra Bergen til resten av Norge.

Bare for å ha det helt klart: det er totalprisen som forventes å bli 6-8 kroner per enhet, ikke bare "toll og sånn".

:yes:

Passer disse til vanlige 0.33l flasker?
Isåfall kunne jeg hjulpet deg å bli kvitt 20-25 stk

Sent from my HTC Legend using Tapatalk 2

Tore N skrev:
Passer disse til vanlige 0.33l flasker?
Isåfall kunne jeg hjulpet deg å bli kvitt 20-25 stk

Sent from my HTC Legend using Tapatalk 2

De skal passe til vanlige 0,33-flasker ja. Håper det stemmer, ellers var det et bomkjøp  :nosmile:

Tilbake
Topp