Torga skrev:jeg tar 100 stk
Forskudd betales så klart..
Kontakt meg på PM for pris
OK. Jeg kontakter deg når jeg har en pris, men det kan ta en stund.
Torga skrev:jeg tar 100 stk
Forskudd betales så klart..
Kontakt meg på PM for pris
aholgersen skrev:Jeg tar gjerne 100 stk
havard.larsen skrev:Jeg tar 20 stk dersom det er noen igjen!
Atle Walvåg skrev:Jeg vil også gjerne ha 20 hvis det er igjen noen.
Kvenild skrev:Jeg tar 30stk/resten hvis du har igjenn noe enda? bra initsiativ med å ta den kjipe løsningen forresten har selv plagdes med dette å gå rundt med bærenett/halve kasser til selskap
Edit: redigere post
Tengesdal skrev:30 stk. skal gå bra. Kan imidlertid lett bli over sommerferien før de er i mål.Kvenild skrev:Jeg tar 30stk/resten hvis du har igjenn noe enda? bra initsiativ med å ta den kjipe løsningen forresten har selv plagdes med dette å gå rundt med bærenett/halve kasser til selskap
Edit: redigere post
TomasLøver skrev:Hvis du fortsatt har noen igjen, så tar jeg gjerne 20 stk..
Tomas
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Anders_1979 skrev:Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack
Anders_1979 skrev:Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk. Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det :attevar:
Rutof skrev:Anders_1979 skrev:Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk. Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det :attevar:
Til den prisen kunne jeg tatt 500 til 800 stk.
Brev eller servicepakke?Anders_1979 skrev:Hvordan er det man får sendt dette videre til de som evt. er interessert i dette?