Hvor kan jeg skaffe 6-pack for hjemmebrygg?

Jeg tar 30stk/resten hvis du har igjenn noe enda? :) bra initsiativ med å ta den kjipe løsningen forresten :p har selv plagdes med dette å gå rundt med bærenett/halve kasser til selskap :p

Edit: redigere post
 
Kvenild skrev:
Jeg tar 30stk/resten hvis du har igjenn noe enda? :) bra initsiativ med å ta den kjipe løsningen forresten :p har selv plagdes med dette å gå rundt med bærenett/halve kasser til selskap :p

Edit: redigere post

30 stk. skal gå bra. Kan imidlertid lett bli over sommerferien før de er i mål.
 
På Cardinal hiver vi mengder av slike sixpacks (for ikke å nevne større pappesker) i papp-pressa hver dag (selvfølgelig med bryggerilogo på).
Som nevnt i en annen tråd har vi også utenlandske plastkasser i forskjellig størrelse - alt dette gir vi gladelig bort til hjemmebryggere i distriktet. Hvis dere er interessert, så ring / sms meg et par dager på forhånd (så jeg får samlet opp litt) på 98644698, eller mail til sigmund.melberg@getmail.no
 
Tengesdal skrev:
Kvenild skrev:
Jeg tar 30stk/resten hvis du har igjenn noe enda? :) bra initsiativ med å ta den kjipe løsningen forresten :p har selv plagdes med dette å gå rundt med bærenett/halve kasser til selskap :p

Edit: redigere post
30 stk. skal gå bra. Kan imidlertid lett bli over sommerferien før de er i mål.

Det har ikke noe å si nei :)
Har måttet lære meg dette med å være tolmodig i denne hobbyen xD
Bare send meg en PM når du har det klart med betaling osv du så skal jeg få sendt deg adressa også :)
 
Hvis du fortsatt har noen igjen, så tar jeg gjerne 20 stk.. :)

Tomas

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
 
Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack  ;)
 
Anders_1979 skrev:
Da har jeg fått melding fra en av våre selgere som driver med emballasje og man kan få tak i dette i Norge. De som selger det er Smurfit Kappa, de selger til blant annet Ringnes. Har ikke fått tak i pris ennå men kommer tilbake til det. Vet heller ikke om Smurfit selger til privatpersoner, eller om man må ha min. kvantum. Jeg kan uansett få tak i dette via jobben. Ser imidlertidig at jeg er litt sent ute og at de fleste har fått sine 6 pack  ;)

Er da noen enda som er interessert tror jeg da, jeg synes 8 kr pr stk er dyrt da.
 
Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk.  :eek: Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det  :attevar:
 
Anders_1979 skrev:
Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk.  :eek: Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det  :attevar:

Til den prisen kunne jeg tatt 500 til 800 stk. :)
 
Rutof skrev:
Anders_1979 skrev:
Kan skaffe dette for 2 krone pr. stk. men eneste ulempen er at jeg må bestille en hel pall som er 5000 stk.  :eek: Så hvis det ikke er kjempeinteresse for det så er det vel ingen poeng for meg å gå videre med det  :attevar:

Til den prisen kunne jeg tatt 500 til 800 stk. :)

kan nok ta noen jeg også da.  :skitbra:
 
Tilbake
Topp