Hallo,
er nylig innmeldt så jeg har funnet gamle svar på spørsmål som jeg nettopp stilt.... Jeg har i mange år handlet labutstyr hos Anett Kongsgaarden i Beco-tec, Lilleakerveien 25, 0283 Oslo, 23 38 11 00.
Jeg har spart mange kroner på å handle der istedenfor hos andre utstyrsleverandører. Det er rart hva dyrt det blir så snart det er oppført i en labkatalog.... Vil også skryte av den hjelpen jeg har fått der, da hun ikke ser mørkt på 'litt uvanlige' forespørsler. Feks har hun forsynt meg med vekter, flotte glassflasker som jeg gir bort juleakevitt i, og glassflasker på 5 og 10 liter som jeg bruker til litt spesielle vinprosjekter.... Alle som liker å lese biltemakataloger kommer å sette pris på en skikkelig labbutstyrskatalog, men det spørs vel hva responsen blir hvis de får en telefonstorm med katalogbestillinger... Jeg har allerede spurt om systemer for oppvarming og temperaturregulering.
Har forøvrig noen e-kolber (opp til 5 l) som samler støv hvis noen ønsker å bytte mot annet bryggeriutstyr (er jo helt i startgropen).
Mvh,
Johan