Hva mener du, hva slags korker? Når jeg åpna et par flasker så var det en lite psst, så de virker å holde tett.Korker?
FG var 1016, syntes det var rart at det bare var med en pakke per ølkit, har pleid å være med 2 når vi har kjøpt på Bryggselv. Antok at det var ok ...Ale eller lager?
2 poser tørrgjær til ca 60 liter med 1065 er litt lite, selv for ales, du burde hatt 3 -4
Hva var FG?
Uansett, vent en uke til
Sorry. Det er nesten fredag i dag og jeg prøvde meg på en vits - om du hadde huske å ta på korker... Beklager. (Flatt øl er ikke noe å le av). Men to pakker gjær høres veldig lite ut.Hva mener du, hva slags korker? Når jeg åpna et par flasker så var det en lite psst, så de virker å holde tett.
Hehe, ja det er korker påSorry. Det er nesten fredag i dag og jeg prøvde meg på en vits - om du hadde huske å ta på korker... Beklager. (Flatt øl er ikke noe å le av). Men to pakker gjær høres veldig lite ut.
Jepp, de står i skapet på 23 grader. Lar de stå en uke tilmen det ser jo ut til at du har nådd FG
la dem stå en uke til, du skriver jo at det var et psst
Forutsetter selvfølgelig at du har dem stående i romtemp.
De to -tre gangene jeg har vendt på flaskene har jeg gått fra flatt øl til overkarbonert
Hva kommer det av?