• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Imponert av Bryggselv.no

Hei, Vet ikke helt hvor slike skrøyde innlegg bør legges, så eg postet det her...

Etter å ha brukt bryggselv.no et par ganger må eg bare si at eg er kjempeimponert med leveringstiden.

Det er vanligvis i posten i løpet av en time etter du har sent inn bestillingen, og klart til henting neste dag...

:amen:

NB!, Muligens de andre stedene er like kjappe, men har til nå bare brukt bryggselv.no
 
Forsendelser fra bryggselv har jeg ingen erfaring med,

men det er den oversiktlige lagerbeholdningen som holdes oppdatert fortløpende, som får meg til å bruke bryggselv.no fremfor noen av konkurrentene.
alltid tydelig hva som er på lager og hvor mye av det.

og gjæren, masse fersk gjær, alltid tydelig og åpent med datoen på gjæren.
 
Den viktigste grunnen til at jeg velger Bryggselv.no er at jeg kan bestille nøyaktige mengder spesialmalt. Da slipper jeg ha eget lager med uoversiktlige mengder gammal malt.
 
jobber ikke langt unna bryggselv, bestiller på nettet, henter på veien hjem eller ved lunsj :)

beste butikk jeg har sett!
 
Bryggselv er fantastisk. Eneste jeg ikke liker er sideoppsettet med automatisk lasting av elementer. Når man har vært inne på et objekt og går tilbake så blir det bare krøll. Bortsett fra det så er de supre. Bare posten som legger en demper på gleden når det skal fraktes opp til nord.
 
Det med Paypal er meget kjekt ja (selv om Bryggselv strengt tatt taper en del monetas på dette vs. f.eks. Nets), da jeg liker at jeg slipper å taste inn Visa-info. Litt lat må man være.
 
Slenger meg på med ros til Bryggselv. Alltid like greie når man kommer for å hente.

Forøvrig, så har jeg en del plass bak i bilen (Berlingo vare, gammel modell) som går fra Oslo 28.07, forventet Finsnes, Lenvik, Troms 03.08. Så om noen skal ha noen større eller tyngre ting oppover fra Bryggselv så kan vi prøve å få til en løsning.
 
Hiver meg på bølgen. For min egen del som rookie i faget, så syntes jeg bryggselv er en kjempe bra sjappe. Og kara som jobber der er veldig behjelpelige og hyggelig, dette med eksakte mål av råvarer er helt i blinken da jeg ikke har mulighet for større kvantum. Kryss i taket.
 
Heilt enig. Bryggselv er topp. Bra kundeservice i tillegg. Noe af det jeg hadde bestillt var ødelagt ved ankomst og dem sendte nytt asap.
 
Prøvde meg på VinOgBar.no på Torsdag, trengte en magnetrører og det er bare de som har det etter det eg har funnet ut....

Varene ble send dagen etterpå, nå ligger de forsatt i Oslo....  :noway:

Bra at bryggingen er til uken og ikke i helga...

God Helg alle sammen....
 
Jøss. trodde de var utsolgt for magnetrørere for lenge siden. Finner den ikke på nettsiden deres...
 
Aha. Rørepinner ja.
For et par år siden hadde de nemlig også ferdig byggde magnetrørermaskiner..
 
Tilbake
Topp