Hei. Jeg skal nå gå til innkjøp av fat og tappeutstyr, og lurer på om noen kan komme med tips og innspill på hva jeg burde kjøpe å ikke kjøpe, og ikke minst, hvilken nettbutikk kan dere anbefale å handle slikt utstyr fra. Jeg liker kvalitet, så vil prøve å unngå billige kopier fra kina til nesten full pris
Jeg ser for meg 2stk 19L Cornelius fat, manometer med 2 uttak og 2 reguleringer, samt 2 flexitap og aga 425g co2 (har ikke påfyllingsmuligheter her hvor jeg bor)
Om noen har noe brukt som skal selges, kan også det være av interesse
Edit. Ser forresten at corneliusfatene fra enkelte nettbutikker har svart plast øverst, mens fra andre nettbutikker har dem ikke det. Hva er forskjellen? er den ene typen nyere enn den andre?
Jeg ser for meg 2stk 19L Cornelius fat, manometer med 2 uttak og 2 reguleringer, samt 2 flexitap og aga 425g co2 (har ikke påfyllingsmuligheter her hvor jeg bor)
Om noen har noe brukt som skal selges, kan også det være av interesse
Edit. Ser forresten at corneliusfatene fra enkelte nettbutikker har svart plast øverst, mens fra andre nettbutikker har dem ikke det. Hva er forskjellen? er den ene typen nyere enn den andre?
Sist redigert: