Iwaki MD6-Z

Hei,

Har en liten kasse med Iwaki MD6-Z tilgjengelig. Dette er små pumper (mini-march-ish) med kapasitet på 6-9 liter/min om jeg husker rett. Er det interesse for disse i bryggesammenheng eller blir de for små? De vil ikke bli særlig til Whirlpool, men kan kanskje benyttes i mindre brygger som sirkulasjonspumpe? Det er fort snakk om rundt 25 stk. Dersom det er interesse tenkte jeg å legge det ut for salg på forumet. Men jeg må få dem tilsendt selv, så det vil jeg unngå om det ikke er brukbart uansett.
 
De fungerer sikkert fint til resirkulering i mesken og å flytte væske fra ett kar til et annet. Jeg kan være interessert dersom de er nye/ubrukte og prisen er riktig. Er det 230V-versjonen?
 
Heisan folkens og god siste dag av påske!
Ser og forstår at interessen er tilstede og skal få tak i pumpene i løpet av en ikke så alt for fjern fremtid.  ;)
I mellomtiden har jeg noen MD15 og MD30 jeg skal legge ut for salg i neste uke for dem som trenger litt større kapasitet. MD6 kommer selvfølgelig til å være billigere enn disse (da de også er langt mindre).
Takk for tilbakemeldinger!
 
Har tenkt følgende:

MD6 400,-
MD15 700,-
MD30 900,-

Om man kjøper flere er det mulig jeg legger inn en kvantumsrabatt? 8)
 
Tilbake
Topp