Jordingsfeil på BB30?

Nei, men på Bratberg. Skru opp og se om ledningene har ligget mot hverandre og kortsluttet, isåfall reparer. Ser ledningene bra ut er det kanskje feil på elementet og det vet jeg ikke hvordan ser ut.
 
Send en vennlig tanke til jordfeilbryteren din :) Noen har opplevd skremmende episoder med det elektriske i BB30, og elektronikken i dem har vel noe variabel kvalitet. Er heldigvis seriøse forhandlere der ute, som tar dette på alvor, og er innstilt på å yte service litt ut over hva man egentlig kan forvente. Av egen erfaring nevner jeg Per Inge på ølbrygging.no. Lykke til videre Kvia!!
 
Sist jeg skulle brygge på min BB30 fikk jeg en helvetes karamell idet jeg skulle stille inn temperaturen. Så nå tørr jeg ikke bruke den mere hehe Dessuten er det noe feil med varmeelementene, forrige gang sto alt på null da jeg helte oppi meskevann, men hadde satt ledningen i "veggen".... Da freste det godt nede i gryta gitt, så det var godt og varmt.
 
Eg var i kontakt med dokke, og fekk tilsendt returlapp slik at eg kan sende den inn. God service!

Eg opna opp botnen og lot det tørke skikkeleg opp. Mistenker at det kom fukt inn då den kokte over.
No fungerer den fint, men skal vere meir obs på å unngå at det kokar over i framtida.
 
Tilbake
Topp