Beant
Norbrygg-medlem
Lars skrev:Vi er også i dialog med Det gode øls klubb om mulighetene for å sette opp en buss til Trondheim på natten.
Noen nyheter om buss?
Dersom det blir buss slipper vi å bestille overnatting...
Lars skrev:Vi er også i dialog med Det gode øls klubb om mulighetene for å sette opp en buss til Trondheim på natten.
Beant skrev:Lars skrev:Vi er også i dialog med Det gode øls klubb om mulighetene for å sette opp en buss til Trondheim på natten.
Noen nyheter om buss?
Dersom det blir buss slipper vi å bestille overnatting...
Lars skrev:Som enkelte har oppdaget (uten at vi har opplyst om det enda), har påmeldingen nå åpnet, og foreløpig er det flest østlendinger som har meldt seg på arrangementet. :skitbra:
Oddvar Demmo skrev:Lars skrev:Som enkelte har oppdaget (uten at vi har opplyst om det enda), har påmeldingen nå åpnet, og foreløpig er det flest østlendinger som har meldt seg på arrangementet. :skitbra:
Hvor ?
Huub skrev:Kan jeg ta med meg en kasse med øl til PF eller er det for lite?
Jeg tror du misforstod spørsmålet , Lars! Jeg forstår av reglementet at man kan delta med TO ulike øl i hver klasse, men at man skal levere inn FIRE flasker av hvert brygg. Hvis man vinner, vil vel da to av disse fire flaskene gå videre til Juleølfestivalen? Da er det ikke nødvendig å ha noen ekstra flasker i bakhånd.Lars skrev:Reglene er relativt uforandret fra tidligere år, det skal sendes inn 2 flasker også i år, og vinnerne i de to klassene går videre til Norøl sin Juleølfestival.
Tore B. skrev:Jeg tror du misforstod spørsmålet , Lars! Jeg forstår av reglementet at man kan delta med TO ulike øl i hver klasse, men at man skal levere inn FIRE flasker av hvert brygg. Hvis man vinner, vil vel da to av disse fire flaskene gå videre til Juleølfestivalen? Da er det ikke nødvendig å ha noen ekstra flasker i bakhånd.Lars skrev:Reglene er relativt uforandret fra tidligere år, det skal sendes inn 2 flasker også i år, og vinnerne i de to klassene går videre til Norøl sin Juleølfestival.
Finens det mulighet for å få levert sine flasker til noen i Oslo, som frakter dem med bil nordover? Eller må alt sendes med post?