Eduard skrev:Er det flere som kommer allerede på fredag kveld? Regner med at det blir like hyggelig, om ikke enda hyggeligere i år
:yes:
Eduard skrev:Er det flere som kommer allerede på fredag kveld? Regner med at det blir like hyggelig, om ikke enda hyggeligere i år
Håvard Midtkil skrev:Jeg gleder meg fælt til dette, og har booket overnatting fra fredag, så det blir nok en god liten gjeng som er der hele helga. "Vi" (jeg) i Trolla Forsøksbryggeri har jo satt "vårt" (mitt) første juleøl, men siden batchene er små, har "vi" (jeg) lite lyst til å stille i PF, rett og slett fordi de anbefalte 15 liter er akkurat det hele batchen er på. Da har man jo ikkenoe selv til jul. Er det frekt å stille likevel, men med f.eks. 8 liter fordelt på halvlitersflasker?
Hilsen en litt gnien "bryggemester"
Dette er tilbake til Trondheim ved midnatt?Lars skrev:De som ønsker å ta bussen, kan godt sende en mail til larssg @ norbrygg.no
Den blir kostende ca 200,-
Bjarte H skrev:Dette er tilbake til Trondheim ved midnatt?Lars skrev:De som ønsker å ta bussen, kan godt sende en mail til larssg @ norbrygg.no
Den blir kostende ca 200,-
Håvard Midtkil skrev:Jeg har forøvrig med kassebil utover, så om noen har transportbehov for folk eller gods den ene eller begge veier, må de si ifra, så skal det sikkert la seg ordne. Pga. litt komplisert logistikk hadde det vært fint med litt kjørehjelp på fredagen også, da jeg ikke får til å kjøre to biler samtidig. Ta kontakt de som føler seg kallet/truffet/reddet.
Bjarte H skrev:Noen som skal kjøre til juleølkonkurransen på lørdag og har plass til to små i bilen?