Tror jeg skal bruke noe annet på det jeg skal flaske i morgen da, jeg har 3 poser igjen med samme batch nr. Jeg fikk dette på, jeg skal teste disse på noen flasker å se hva som skjer da.Jeg tror du tar feil. Når jeg fikk dette problemet, som bare har oppstått med muntons, så prøvde jeg andre drops samt sukkerlake.... apsolutt ingen problemer. Får ikke tak i de dropsene som jeg brukte når muntons svikta, så da prøvde jeg muntons igjen... og jaggu dukka problemet opp igjen
Sist jeg smakte kjente jeg partiklene i munnen, det var ikke delikat, satt og sputtet ut ”småbiter”, så jeg må bruke te silaJeg fikk brukt opp så godt som alt jeghadde på en 50l Dunkel. Der tror jeg ikke du ser det, men er forsatt tidlg (flaskene har bare stått i 4-5 uker) på karboneringstesten kunne jeg ikke si att jeg la merke til noe
De gjør ikke det.Flasket e batch i går, og allerede nå er det ganske mye ''øyevipper'' i flaskene.
Serl litt nasty ut ja
Regner med det synker til buns når dem settes kaldt etter karbonering?
Jeg hadde dette på en tidligere batch også, men vet ikke batch nr. Produsenten finner vel ut hva problemet er og endrer oppskrift, hvis ikke er det jo selvmord på dette produktet.Posene min har batch 250517, samme som Lars Jarle på forgje side hadde.
Jeg hadde dette på en tidligere batch også, men vet ikke batch nr. Produsenten finner vel ut hva problemet er og endrer oppskrift, hvis ikke er det jo selvmord på dette produktet.