KegLand med ny can seamer

Trodde egentlig tiden med grossister var over, den er vel det i stor grad i dagligvarehandelen ihvertfall.

Ulike varianter av eksklusive distribusjonsavtaler lever i beste velgående, men så vidt jeg vet har ikke Kegland slike. Jeg har jobbet i bedrifter i andre bransjer som har slike avtaler, og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor slike avtaler er vanlige. Det virker som de oftest gir høyere priser i markedet og lavere salg for leverandøren.

Dagligvare er jo sitt helt eget økosystem, med kjedeeide distributører og annet snacks.
 
Det er for dårlig at ingen av butikkene med medlemsrabatter gir noe rabatt på denne maskinen, hva er vitsen med medlemsrabatt om du bare får det på noen få artikler? Det er mer vanlig å ikke få noe rabatt enn å få noe...
 
Har de flyttet leveringene til juni nå?

Det har vel aldri vært oppgitt noe annet enn «i løpet av andre kvartal 2019» og da tolker jeg det som TIDLIGST juni basert på hvor kjappe de har vært tidligere til å få produktene ferdig. Venter fortsatt spent på Fermzilla 55L og Cannular kommer når den kommer, har masse flasker jeg må bruke opp først :p
 
Det har vel aldri vært oppgitt noe annet enn «i løpet av andre kvartal 2019» og da tolker jeg det som TIDLIGST juni basert på hvor kjappe de har vært tidligere til å få produktene ferdig. Venter fortsatt spent på Fermzilla 55L og Cannular kommer når den kommer, har masse flasker jeg må bruke opp først :p

d5ba186dcd119747b4c9158da6f633d3.jpg





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Det er litt merkelig, har vært i salg i Australia lenge nå. Tar vel litt tid å få opp volumet i produksjonen.
 
Tilbake
Topp