står heller ikke noe ang dette på nettsiden. Hvis dem tilbyr dette til alle så ville det være veldig aktuelt att bestille derHmmm. Jeg har ikke fått noe mail om «boksebelønning».
står heller ikke noe ang dette på nettsiden. Hvis dem tilbyr dette til alle så ville det være veldig aktuelt att bestille derHmmm. Jeg har ikke fått noe mail om «boksebelønning».
Hmmm. Jeg har ikke fått noe mail om «boksebelønning».
Kan det være fordi du skal ha det tilsendt? Spør dem hvorfor
Trodde egentlig tiden med grossister var over, den er vel det i stor grad i dagligvarehandelen ihvertfall.
hehe jeg liker att det står ca 200 bokserNå reklamerer de for "200 bokser på kjøpet" på hjemmesiden, så det følger nok med til alle antar jeg.
Det er vel ikke nødvendigvis alt du får den rabatten på, men det kan jo være en feil også daJeg får ikke rabatten hos Bryggselv med medlemskoden. Har de tatt den ut av rabattsystemet?
Bruker du koden for 2019? Funka for meg ja
Hm, tolker det som at de kanskje ikke har allverdens margin på dette produktet. Eller at Norge ikke blir tilgodesett med så mange maskiner i første omgang.@Holmentoppen og @PetterL meldte om at de fikk 5% rabatt litt lenger opp i denne tråden. Mulig det var en feil i starten hos Bryggselv og at det ikke var meningen at de skulle få rabatt
Har de flyttet leveringene til juni nå?
Det har vel aldri vært oppgitt noe annet enn «i løpet av andre kvartal 2019» og da tolker jeg det som TIDLIGST juni basert på hvor kjappe de har vært tidligere til å få produktene ferdig. Venter fortsatt spent på Fermzilla 55L og Cannular kommer når den kommer, har masse flasker jeg må bruke opp først