PetterL
Norbrygg-medlem
Svarte der tapte jeg 700,-, var for kjapt ute.
Lurer på om BS er snill med en fast kunde...
Er angrerett på nettkjøp så hvis de ikke vil ordne så kan du kansellere og bestille på ny. Men tipper de er fleksible
Svarte der tapte jeg 700,-, var for kjapt ute.
Lurer på om BS er snill med en fast kunde...
Det er cdl-lokk. Tipper at høyden er lett å justere.Bestilt jeg også med norbrygg rabatt
Savner informasjon om hvilke bokser og lokk den er satt opp for / adapter med til forskjellig høyde bokser osv?
Du ska ikkje se vekk ifra detNoen som er med på en pall hvite 440ml i Stavanger området?
Har karbonert endel rester (det som ikke får plass i fat) på boks, da med sukker. Har ikke opplevd at man trenger mindre sukker en det man gjør på flaske. Så tipper fremgangsmåten er lik for speiseHvordan blir det å karbonere en hefe med speise på boks? Burde hå greit det?
Har karbonert endel rester (det som ikke får plass i fat) på boks, da med sukker. Har ikke opplevd at man trenger mindre sukker en det man gjør på flaske. Så tipper fremgangsmåten er lik for speise
Jeg reagerte litt på prisen til Brewshop og Bryggselv. For det første er den identisk, det er vel nærmest umulig hvis de ikke har snakket sammen? Og sist jeg sjekket var prissamarbeid ulovlig.
For det andre virker påslaget drøyt, det holder ikke å skylde på lang transportvei, det er så mye som fraktes mellom Kina/sør-øst Asia at det er mulig å få gode fraktrater. 2500,- i Australia fra forhandler blir til 5290,- i Norge (med strømforsyning). Det er nok ikke kostnaden til produktet som har bestemt prisen her, men heller hva kunden er villig til å betale.
Og det er forsåvidt fikke noe nytt, det er mange produkter som prises på den måten.
Ja, det er mulig du har rett. Jeg er klar over at BS er grossist for andre bryggebutikker, men jeg trodde kanskje Brewshop kjøpte sine varer direkte.
Men hvis BS er eneimportør i Norge, så er det interessant at Bryggmann legger seg under prisen til BS også til fullpris (5190,-) og senker prisen enda mer ned til 4690,-. Da får vi ihvertfall være med å støtte en sånn butikk som 'tør' å legge seg langt under veiledende pris.
Jeg reagerte litt på prisen til Brewshop og Bryggselv. For det første er den identisk, det er vel nærmest umulig hvis de ikke har snakket sammen? Og sist jeg sjekket var prissamarbeid ulovlig.
For det andre virker påslaget drøyt, det holder ikke å skylde på lang transportvei, det er så mye som fraktes mellom Kina/sør-øst Asia at det er mulig å få gode fraktrater. 2500,- i Australia fra forhandler blir til 5290,- i Norge (med strømforsyning). Det er nok ikke kostnaden til produktet som har bestemt prisen her, men heller hva kunden er villig til å betale.
Og det er forsåvidt fikke noe nytt, det er mange produkter som prises på den måten.
Noen som er med på en pall hvite 440ml i Stavanger området?
Du ska ikkje se vekk ifra det