borander skrev:Er det betalingstid nå, Rutof?
MagneS skrev:Jeg er interessert i en 60 liter, med oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen.
Er det gummipakning på lokket? I så fall, er det mulig å få med en ekstra pakning (til å ha i reserve)?
Kraner og klemmer er standard, enkelt og billig å etterbestille selv ved behov fra ebayRutof skrev:MagneS skrev:Jeg er interessert i en 60 liter, med oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen.
Er det gummipakning på lokket? I så fall, er det mulig å få med en ekstra pakning (til å ha i reserve)?
Vi for ta ut 2% ut i reservedeler og pakninger. Så skal ta med mye av det meste.
Kraner og klemmer blir tatt ut som reserve deler
Rutof skrev:Vi har nå snart fullt opp en kontainer. Plass til 6 enheter til så si jeg stopp for denne gang.
Rutof skrev:Takker for det folkens.
Da sier jeg stop. Alle som har mailet får. :skitbra:
Sender ut mer info så snart som mulig.
Mvh
Rune
Lars Gunnar skrev:Har bestilt en 60l (via MagneS) og gleder meg stort, men tenker på et par småting. Vet ikke om dette er noe sent i forhold til denne bestillingen.
Er det noen som vet hvordan man på en praktisk måte kan tørrhumle i disse tankene?
Ser for meg at det hadde vært en fordel med en form for inspeksjonsluke i lokket i form av en utfalsing for lokk til Corneliusfat (ideelt da dette er standard hyllevare).
Dette gir mulighet for tørrhumling samt å kunne se faktisk nivå i tanken. Samtidig har lokket til Corneliusfat en sikkerhetsventil for overtrykk (som kan kanskje mod'es med en svakere fjær for å løse ut på lavere trykk...).
Mulighet for CO₂ hurtigkobling (som for Corneliusfat) er vel også nyttig. Da kan tanken trykksettes for tapping direkte til flasker/fat, feks på et bord, selv om tanken står lavere.
Hva mener dere?
Rutof: er det for sent med endringer?