Skulle linken til dette dokumentet vært lagt inn i post #1 kanskje, så er det lettere å finne linken?
Skal vi lage en kolonne der et forslag til oppskrift kunne vært lagt inn som en kommentar?
Done. Fikser du oppskriftkolonne? Jeg må dra på jobb nu.
Skulle linken til dette dokumentet vært lagt inn i post #1 kanskje, så er det lettere å finne linken?
Skal vi lage en kolonne der et forslag til oppskrift kunne vært lagt inn som en kommentar?
Jeg la inn oppskriften som en kommentar i kolonnen "Forslag til øl:"Done. Fikser du oppskriftkolonne? Jeg må dra på jobb nu.
Funker det å legge inn linkene i kommentaren i kolonnen "Litt om ølet:" ?Forslag: Hva med å linke de aktuelle kildene/artiklene man baserer oppskriftene på i regnearket? Enklere for resten å finne og evaluere, eventuelt foreslå endringer og/eller velge egen sti. Kunnskap er makt eller noe![]()
Det må det vel gjøreJeg la inn oppskriften som en kommentar i kolonnen "Forslag til øl:"
Funker det å legge inn linkene i kommentaren i kolonnen "Litt om ølet:" ?
Done. Fikser du oppskriftkolonne? Jeg må dra på jobb nu.
Jeg la inn oppskriften som en kommentar i kolonnen "Forslag til øl:"
Det er faen ingen dum idé, byggvin har stått lenge på lista.I tillegg lanserer jeg en idé om at alle leverer inn bidrag til NM 2019, på samme oppskrift på engelsk barleywine: 100% Maris Otter, EKG, WLP007, langt kok til OG 1100-1130. Den vil da bli ganske mørk.
Artig å se smaksnotatene, siden forskjellene vil være prosessrelaterte.