marhorn skrev:
Sjekk et par poster opp Mr!
marhorn skrev:
Fredda skrev:Bestilte alle delene selv før jeg la meg igår, og funnet frem det meste andre jeg trenger på Clas Ohlson.
Når jeg sjekket mail på jobb idag, så var kabinettet allerede sendt. Men tar vel litt tid før disse Hong Kong delene kommer uansett.
Hvordan var dette kabinettet å jobbe med marhorn? Jeg håper min billige dremmel kopi skal gjøre jobben?
Fredda skrev:Bestilte alle delene selv før jeg la meg igår, og funnet frem det meste andre jeg trenger på Clas Ohlson.
Når jeg sjekket mail på jobb idag, så var kabinettet allerede sendt. Men tar vel litt tid før disse Hong Kong delene kommer uansett.
Hvordan var dette kabinettet å jobbe med marhorn? Jeg håper min billige dremmel kopi skal gjøre jobben?
oysts skrev:Står det en SSR inne i boksen? Blir ikke denne ganske varm når den blir styrt av en PID? Klarer kjøleribben å frakte varmen ut av boksen uten god luftgjennomstrømning?
Øystein
Fredda skrev:Aiaiai, da er jeg igang med Ebay og DX kjøret igjen.
Fredda skrev:Hvis du har bestilt det samme som meg, så trenger du ikke en ekstra bryter.
http://dx.com/p/ac-250v-15a-flat-plug-power-socket-outlet-black-2-piece-pack-127387 Denne har både strøm inn og bryter, da får du bryteren på baksiden av boksen og du kan heller sitter PID'en midt i fronten
Ser ut som bryteren du har linket til bare har en pol.
Fredda skrev:Helt genialt hvis du gidder det!
Satt og tenkte på at det hadde vært jævlig kjekt også, men grenser for hvor mye man kan mase!