Lage "ginger joe"

Om en vil ha eit ingefærøl som er uten malt er dette ett eg har brygga fleire gongar, blir garantert godt. Og er fort gjort å lage (sett bort i frå skrellinga av frukta)


20 L kokevolum
OG Ca 1.042
FG 0.996-0.998

900 gr Honning (10 min)
800 gr Kvitt sukker (10 min)
700 gr Brunt sukker (10 min)
1.5 kg ferdig skrella Ingefær. Kjør i foodprocessor (10 min)
3 stk Nellikspiker (5 min)
5 stk Lime (Zest + saft) (WP)
4 stk Sitron (zest + saft) (WP)
4 stk Appelsin (zest + saft) (WP)

Har prøvd US05, S04 og M02. (M02 blei best. Trur cidergjær er tingen her)

Kan være lurt å løse opp honning/sukker for seg sjølv først. for å unngå at det dett i botn og brenn seg.

Bør/må ettersøtast. Har prøvd med brunt sukker på fat (4c, unngår at det gjærar vidare) Og Sukrin Gold på flaske.
Fatversjonen med brunt sukker blei utan tvil best. Ettersøta til 1.015 trur eg det var. (Sukrin gold gir ein litt rar/kvalmande smak)
 
Om en vil ha eit ingefærøl som er uten malt er dette ett eg har brygga fleire gongar, blir garantert godt. Og er fort gjort å lage (sett bort i frå skrellinga av frukta)


20 L kokevolum
OG Ca 1.042
FG 0.996-0.998

900 gr Honning (10 min)
800 gr Kvitt sukker (10 min)
700 gr Brunt sukker (10 min)
1.5 kg ferdig skrella Ingefær. Kjør i foodprocessor (10 min)
3 stk Nellikspiker (5 min)
5 stk Lime (Zest + saft) (WP)
4 stk Sitron (zest + saft) (WP)
4 stk Appelsin (zest + saft) (WP)

Har prøvd US05, S04 og M02. (M02 blei best. Trur cidergjær er tingen her)

Kan være lurt å løse opp honning/sukker for seg sjølv først. for å unngå at det dett i botn og brenn seg.

Bør/må ettersøtast. Har prøvd med brunt sukker på fat (4c, unngår at det gjærar vidare) Og Sukrin Gold på flaske.
Fatversjonen med brunt sukker blei utan tvil best. Ettersøta til 1.015 trur eg det var. (Sukrin gold gir ein litt rar/kvalmande smak)

Fantastisk [emoji16] jeg kopierer denne oppskriften å prøver dette neste gang [emoji16][emoji119][emoji119] takk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei. Hadde vist ikke logget inn på min nye tlf, så derfor ikke posten. Har ikke prøvd, men ettersom det er en stunn siden du postet, har du?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har laget den. Står til karbonering. Fikk beskjed fra Ølbrygging at de fikk tilbakemelding på at den smskte mye ingefær. Skal bli spennende å smake.
 
Tilbake
Topp