Først må jeg bare si det er moro at du liker den og jeg er helt enig, er min beste Saison også, la meg tilføye at jeg aldri har kjøpt en Saison
Jeg startet denne på 24 og økte temperaturen til 26 etter stormen, som var knapt 1 døgn etter pitch, slutten av dag 2 var det ingen aktivitet og den fikk da yttligere 2 dager på å rydde opp, som på 26 burde være plenty, så jo jeg er opptatt av opprydding, men det gikk fort i svingene, husk også at jeg har flasket fra et fat som i dag er 39 dager gammelt
Gleder meg til å smake på dine øl og gjør gjerne noen sammenligninger, i forhold til at jeg alltid flasker en flaske til meg selv og sa til deg at jeg skulle ta en flaske av de du fikk samme dag som du smakte på de så vi kunne smake sammen må du bare beklage, jeg fikk vondt i halsen Torsdags kveld og Mandags ettermiddag ble jeg kjørt av kona til legevakta og fikk påvist alvorlig lungebetennelse så det var selvfølgelig ikke så appellerende med øl
Jeg er heldigvis på bedringens vei, og må igjennom en 10 dagers hestekur av penicillin, men etter tar jeg gjerne en smakeprat over ølene dine
Oppskrift på Rug Saison under.
Powerful and easy to use tool for your brewing needs
share.brewfather.app