Lokalene på Godlia

_DSC5729.JPG

_DSC5728.JPG

_DSC5727.JPG


Noen bilder etter jobbing i går.
 
Hei,

Meldte meg inn i Norbrygg forumet i dag, og registrerte meg hos Oslo Amatør Bryggerlaug.

Dere har jobbet meget effektivt. Av bildene jeg har sett i dag så går det fremover i femte gir. Spennende utvikling.

Mvh
Bjørn
 
Det neste som må skje med benk/rekkverksprosjektet er å borre inn tre spikerplugger i veggen, deretter kan jeg gjøre ferdig remmeverket og skru fast benkeplatene (gulvspon). Lykke til med lemping av frys og kjøl!
 
Nå mangler benken bare renkapping på tre kanter før den er ferdig.
 

Vedlegg

  • 2012-03-04 19.30.26.jpg
    2012-03-04 19.30.26.jpg
    2,4 MB · Sett: 669
Hmm, det mangler en micro og en vannkoker på det bordet gitt....

Vi trenger forsatt et blandebatteri type badekar / vaskerom for veggmontasje. Helst med overganger fra rør til blandebatteri da rørstompene ikke kommer ut av veggen.
 
Etter en veldig god innsats fra nordtvedt for å få flisene på veggene og et aldeles latterlig dårlig oppmøte på dugnad i dag for å rydde, ser nå lokalene slik ut. Men neste gang det er dugnad, så håper jeg at det ikke dukker opp en for å låse opp og at nestemann kommer en time etter at det skulle ha begynt. I dag ble vi, til slutt, tre personer, noe som er alt for dårlig oppmøte når bare en person har gitt beskjed om at han ikke kommer. (I tillegg var det avtalt at de to-tre som hadde jobbet flere kvelder i det siste for å få flis veggene ikke behøvde å komme.)

Skjerpings folkens!
 

Vedlegg

  • IMG_0336.jpg
    IMG_0336.jpg
    690,1 KB · Sett: 579
  • IMG_0337.jpg
    IMG_0337.jpg
    685,1 KB · Sett: 575
  • IMG_0339.jpg
    IMG_0339.jpg
    658,3 KB · Sett: 578
  • IMG_0338d.jpg
    IMG_0338d.jpg
    1,1 MB · Sett: 564
Tilbake
Topp