Har kikket på den i butikken, og det ser ut som at den er godt bygd. Enkel å justere også, så jeg hadde gått for denne om jeg ikke allerede hadde kjøpt en brukt[emoji4]
Er i tenkeboksen på innkjøp av mølle selv, men lurer litt på hvor mye penger det er vits i å legge i det som hobbybrygger. Monster mill er jo godt og vel doble prisen i forhold til den trådstarter linker til. Har man noe andre klare fordeler på en dyrere mølle utenom større kapasitet per minutt?
Størrelsen på valsene har litt å si. Så spørs det hvor godt den holder på avstanden uten å måtte rejusteres, og hvor fort serrateringen blir slitt f.eks.
Har hatt billigmølle siden jeg begynte å brygge, den har nok knust malt til ca 140-150 brygg nå og går uten feilslag enda, man ser serrateringen begynner å bli litt slitt, men uten betydning for min del enda.
Vil si den har vært verd prisen.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.