Lekkert ;D Jeg sjekket min Gleipner i dag, som har gjæret siden lørdag kveld. Det plopper fint i gjærlåsen, og det ser ut til at den kommer til å holde seg i gjæringsdunken :biersmile:
Mattias S skrev:Noen som har noen gode tips ang denne øla? Skal brygge den til fredag, så trenger alle gode råd. :help:
stenkarlsen skrev:Mattias S skrev:Noen som har noen gode tips ang denne øla? Skal brygge den til fredag, så trenger alle gode råd. :help:
Brygg masse av den...
Mattias S skrev:stenkarlsen skrev:Mattias S skrev:Noen som har noen gode tips ang denne øla? Skal brygge den til fredag, så trenger alle gode råd. :help:
Brygg masse av den...
Er 50 liter masse? :godtoel:
stenkarlsen skrev:Mattias S skrev:stenkarlsen skrev:Mattias S skrev:Noen som har noen gode tips ang denne øla? Skal brygge den til fredag, så trenger alle gode råd. :help:
Brygg masse av den...
Er 50 liter masse? :godtoel:
Min versjon ble ganske kraftig, og heller nesten mot en meget humla imperial stout, men den er skammelig god! Hadde ikke hatt noe imot å sitte med 50 liter av denne i boden..
Per_Inge skrev:Nøgne Ø #100 Mesketider funket som en drøm.
Skikkeløig godt øl som ble på over 9.1 %
Smaken ble topp 8)
Flaskekarboneringen gikk også greit men måtte ha et par uker ekstra på dette sterkølet, og det gjorde susen.
Men husk å drikke det temperert ellers forsvinner mye av de gode smakene. (11 Grader)
Blir omtrent kliss likt.Kan denne bli en suksess med US-05 i stedet for WLP001?
Håper du ikke har glemt kolben i SykkylvenFantastisk. Greit å slippe starteren.