Montering av stc-1000

Husker jeg var borti en slik "delt" dobbel kontakt en gang. Jeg tror den var fra Norwesco. Norwesco produktene er nå Schneider Electric, og jeg vet ikke om denne kontakten fortsatt finnes. Bruk to enkle.

Ingen bilder av innmaten, men her er ihvertfall boksen min, hadde ikke klart det uten norbryggerne i denne tråden, skål! ;)

vIYPkjR.jpg

xUzPZVM.jpg

Jeg er en byråkrat uten teknisk innsikt, men satte meg ned i kveld for å bygge denne greia... Det gikk opp et lys for meg når jeg skjønte at kabelene hadde TRE ledninger inni seg! Hey, da ga tegningen mening!
Uansett, dette er det mest tekniske jeg har gjort i hele mitt liv, men jeg tror det skal gå. Får ha brannslukkingsapparatet klart når den skal testes...

Skal det pipe første gang man setter i kontakten?? Holdt på å tisse i buksa når jeg hørte det....

Hyler konstant hvis temperatur føleren ikke er kobla til. Leser du av riktig temp er vel alt OK. Da er det bare å teste varm og kjøl funksjonen

Hyler konstant hvis temperatur føleren ikke er kobla til. Leser du av riktig temp er vel alt OK. Da er det bare å teste varm og kjøl funksjonen
Pjhu! Hadde kobla alt bortsett fra temp.føleren. Var litt overivrig og ville "teste".
Har nå kobla til alt og den er stille som mus. Ha! Da er jeg ferdig! Må bare finne ut hvordan den virker. Fornøyd!

Jeg bestillte STC-1000 (som skulle kunne flashes) fra gadgetinfinite på ebay for 11 dager siden. De har levert den flashbare versjonen til "alle" andre her på norbrygg som har bestill.
Fikk den levert i postkassen i dag (STC-1000 - A400_P Versjon 1.1)
Allerede flashet. MEGET enkelt så lenge man har en Arduino.
Dersom noen trenger hjelp til flashing i nærheten av Høybråten / Oslo, kan jeg gjøre dette for en smaksprøve av ditt brygg :)

Sist redigert:
Tilbake
Topp