Egil B. skrev:Vi har jo § 5.8 Deltagende øl skal i påmeldingsskjemaet deles inn i riktig hoved- og underklasse.
Arrangøren forbeholder seg retten til å flytte ølet til en annen hoved- eller/og underklasse dersom ølet i utgangspunkt var plassert i feil klasse.
Alt øl som kommer fram i siste liten kan samles i underkategorien ANNET og gis betegnelsen "Grums-Øl".
Det er vel tvilsomt om tittelen norges beste grums-øl-brygger henger særlig høyt.
Neste gang skal jeg sende avgårde mitt bidrag tidligere.
Egil B.
Premiene for denne klassen er:Egil B. skrev:Vi har jo § 5.8 Deltagende øl skal i påmeldingsskjemaet deles inn i riktig hoved- og underklasse.
Arrangøren forbeholder seg retten til å flytte ølet til en annen hoved- eller/og underklasse dersom ølet i utgangspunkt var plassert i feil klasse.
Alt øl som kommer fram i siste liten kan samles i underkategorien ANNET og gis betegnelsen "Grums-Øl".
Det er vel tvilsomt om tittelen norges beste grums-øl-brygger henger særlig høyt.
Neste gang skal jeg sende avgårde mitt bidrag tidligere.
Egil B.
Huub skrev:får vi vite i løpet av uka vilken øl skal delta på finaledagen?
gustavf skrev:Mulig jeg har oversett noe, men ligger det innkalling eller annen informasjon om årsmøtet som er før NM noe sted?