NM 2010

På grunn av ugrei beliggenhet (enten av arrangementet eller boligen...) ble kvelden litt kort for min del, så resultater kan jeg ikke bidra med.  MEN - trivelig var det! :)  Stinn brakke kl 2005, masse spennende øl og trivelige mennesker.  Lokalene passet ypperlig for arrangementet.  Her var det i mine øyne ikke mye man kan klage over. :)

MM
 
NM2010 er nå over. Og kebab på Jernbanetorget virket som en god ide allerede før midnatt. Konklusjon: Deltagerne i publikums favoritt fungerte.
 
Fikk svettet mer enn jeg smakte av øl, men føler at vi kom i mål med det meste, ikke minst takket være dem som stilte opp som frivillige. Uten dem hadde vi ikke kunne hatt NM engang. Før jeg legger mobilen fra meg og sover en god natt før morgendagens utlegging av resultatene, som kommer til å ta en god del av dagen, kan jeg bare nevne at årets hjemmebrygger ble 'Janh' fra forumet. :D  Han hadde også med 4 fat, skjønt han måtte på jobb selv, og det var snadder. Takk til Ivar, Jørgen og Øystein som bemannet kranene hans. :)
 
Eduard skrev:
Fikk svettet mer enn jeg smakte av øl, men føler at vi kom i mål med det meste, ikke minst takket være dem som stilte opp som frivillige. Uten dem hadde vi ikke kunne hatt NM engang. Før jeg legger mobilen fra meg og sover en god natt før morgendagens utlegging av resultatene, som kommer til å ta en god del av dagen, kan jeg bare nevne at årets hjemmebrygger ble 'Janh' fra forumet. :D  Han hadde også med 4 fat, skjønt han måtte på jobb selv, og det var snadder. Takk til Ivar, Jørgen og Øystein som bemannet kranene hans. :)

Grattis Te Janh :feire: :feire: :feire: :feire: :feire: :feire: :feire:
 
Gratulerer til Janh.  :feire:

Også en gratulasjon til dere som har stått på dag og natt siste tiden for å få dette til.  :amen:
Det var kjempemoro å få lov til å være med.
 
Gratulerer så mye, Janh  :skitbra: :skitbra:

Det er dette ølet som blir brygget av NØ?

:respekt: Stor honnør til arangørene  :respekt:
 
Jeg sitter bakvakt på et hotellrom i København.
Jeg ble vekket av telefonen i natt. Det var Eduard som fortalte
at jeg hadde vunnet. Jeg vet ikke med hvilket av mine brygg,
men det ble dårlig med søvn. Jeg er en meget glad og
overrasket vinner.

janh

Jan Halvor Fjeld
Skien pt Kjøben
 
Gratulerer så mye Jan H.  :skitbra:

Vel blåst til Eduard og resten av arrangørstaben - høres ut som om det har vært et topp arrangement. Venter spent på resten av resultatene.
 
Spiser litt frokost nå og skal jobbe hardt sammen med Gahr med å legge ut resultatene.  :innlegg:
 
Gratulerer men førsteplass Janh, var heldig å fikk en liten smak av den etter finalen og må si det var en verdig vinner :ilike:

Må ellers takke alle som står bak for atter ett strålende arangemang. :skitbra:
 
Mange takk til dugnadsgjengen og deltakerne som har lagt ned mange timers arbeid for å gjøre dette til et arrangement med rekordoppslutning!
:amen:
 
Gratulerer, Jahn! Nok en pilot som skal brygge hos Nøgne Ø! Gleder meg til å smake resultatet. :skitbra: :biersmile:
 
Takk for et glimrende arrangement. Og gratulere til alle vinnere! Høydaren for min del var stjørdalsporteren til steinarja!  :skitbra: denne bør publiseres...  ;D
 

Similar threads

Tilbake
Topp