NM 2010

Foregående var et forsøk på å gi en oversikt. Når jeg skal skrive så lange innlegg oppfører skrivefeltet seg helt merkelig, det hopper opp til toppen hver gang jeg trykker en tast. Derfor blir det litt rart. Men det er dette jeg fant i farten. Skal jeg tolke det,er det nok både mulighet for å ta det med/sende og de kan også finne unnskyldning for å si nei (under henvisning til fare for søl).

janh
 
janh skrev:
Foregående var et forsøk på å gi en oversikt. Når jeg skal skrive så lange innlegg oppfører skrivefeltet seg helt merkelig, det hopper opp til toppen hver gang jeg trykker en tast.

Litt offtopic, men kan si at det hjelper å trykke på knappen øverst i nettleseren din som ser ut som et revet A4-ark. Hoppingen skyldes at den nyeste Internet Explorer ikke liker programvaren så godt, noe som vi tenkte fikse etter NM en gang.
 
Steinarja skrev:
Hvordan ligger dere annmed PFøl?

Må jo bare hinte litt frampå og lokke så mange som mulig til å delta, som nevnt over er det ikke forsent før det er over.

Bra du hinter, Steinarja!  ;)

Vi ligger nå an på 30 brygg, påmeldt av 18 bryggere/bryggerlaug tilsammen (hvorav 3 fra Oslo). Med andre ord så vil det komme an på publikumsoppmøtet hvor lang tid det tar før det går tomt for øl. Vi sier fremdeles 'ja takk' til flere som vil være med i klassen Publikums Favoritt!  :yes:
 
I tillegg til kartet under Informasjon for publikum er det her et kart til.

For å komme deg til Månefisken kan du ta trikk 11 (Disen/Kjelsås), 12 (Kjelsås) eller 13 (Storo/Grefsen) til Biermanns gate på Grünerløkka. Derfra er det bare en liten gangtur til (Beyer)broen over Akerselva. Rett ved broen, på vestsiden av elva, finnes det en trapp ned til Månefisken. Alle trikker kjører via Jernbanetorget. Se www.trafikanten.no for mer informasjon.

Det er ellers parkering i gaten, muligvis også like i nærheten til Månefisken.
 

Vedlegg

  • kart.png
    162,7 KB · Sett: 266
Jeg har noen venner som kanskje kommer innom, men som neppe vil være tilfreds med en kveld på byen der de kun får godt øl å drikke. Er det bar med salg av industriprodukter også, for de som måtte foretrekke slikt?
 
gustavf skrev:
Jeg har noen venner som kanskje kommer innom, men som neppe vil være tilfreds med en kveld på byen der de kun får godt øl å drikke. Er det bar med salg av industriprodukter også, for de som måtte foretrekke slikt?

Hansa og noen andre difuse lagerøl.
 
Junior på 19 har lyst til å være med, men han så på en nettside (Ølakademiet?) at det er 20-års-grense på arrangementet.. Stemmer det? :attevar:
Er det Norbrygg eller Månefisken som har satt denne grense?
 
aagebe skrev:
Junior på 19 har lyst til å være med, men han så på en nettside (Ølakademiet?) at det er 20-års-grense på arrangementet.. Stemmer det? :attevar:
Er det Norbrygg eller Månefisken som har satt denne grense?

Det er Månefisken som har satt denne grensen, så det kunne vi dessverre ikke gjøre noe med.
 
synd, han hadde gleda seg til dette, har akkurat gjort unna sitt andre brygg. :noway:
 
Vi fra Lesja kan ikke være til stede heller i kveld  :'(
skulle være artig med en webcam der og følge med live  :)

:biersmile:
 
Lykke til med konkurransen :D

Å lykke til ønskes alle våre medbryggere som har bidratt til NM ( håper dere ikke slår oss  :hypo: )

KUDOS :feire:
 
Ideen med web-cam var var ikke dum.
Nest best.
En selvoppnevnt stuntreporter med bærbar PC!
Hvis det skulle være noen til stede?
Vi venter spent på stemningsrapporter.
Egil B.
 

Similar threads

Tilbake
Topp