NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

cral

 
Heisann,

Torsdag 28.11 kl 20:00 åpner vi salg for billetter til PublikumsFavoritt 2014 som går av stabelen lørdag 01.02.2014 kl. 19.00 og stedet blir som vanlig Kanonhallen på Løren i Oslo.

Dette arrangementet er del 1 av NM 2014 det andre arrangementet ligger det litt info om her: http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,16387.0.html. Her vil det komme mer informasjon rundt juletider. (Årets julegave fra NM komiteen)

Prisene blir som angitt under, i tillegg kommer et billettgebyr på 25-30 kr:
Medlemmer: 300
Ikke medlemmer: 500

Vi starter samtidig med registering av utstillere.

Det blir lagt ut linker til påmelding både for publikum og for utstillere kl 20:00 på Torsdag.

Publikum: Norsk system, med norsk betalingsløsning.

Utstillere (deltagere): VIKTIG: Dere må ha bruker på forumet for å melde dere på. IT-komiteen har laget et eget system for påmelding, for å unngå noen av de utfordringene vi hadde i fjor.

Her kan man blant annet selv gå inn å redigere øl navn og navn på medbryggere. (Dette må dog være korrekt et par dager før NM slik at vi får skrevet ut listene som blir liggende i døren.)

Systemet virket svært lovende, og NM komiteen er takknemlig for det arbeidet IT komiteen har laget ned i dette arbeidet.
 
Her blir det noe internt for dem som ikke er helt ajour med alt som skjer.
Det er god kutyme å forklare en forkortelse (PF) første gang den dukker opp og det er god salgsteknikk å ta med hviklen dato arrangementet en selger billetter til avholdes.
[size=8pt](Jeg klarer meg, men med 218 nye medlemmer bare hittil i november og historisk besøksrekord i samme måned er det ikke sikkert alle tar stammespråket på strak arm.)[/size]
 
Hvordan blir det med utstillerregistreringen? Greir å høre for oss som har vår første runde med NM.
 
StoreMy skrev:
Her blir det noe internt for dem som ikke er helt ajour med alt som skjer.
Det er god kutyme å forklare en forkortelse (PF) første gang den dukker opp og det er god salgsteknikk å ta med hviklen dato arrangementet en selger billetter til avholdes.

Jeg har oppdatert annonseringa på forsida. Der var, forøvrig, forkortelsen skrevet ut, men datoen måtte man lete litt etter.
 
Det går nok litt fort i svingene av og til ja.

Men både forkortelse og tidspunkt var nevnt i forhåndsvarselet av NM.
 
cral skrev:
Det går nok litt fort i svingene av og til ja.

Men både forkortelse og tidspunkt var nevnt i forhåndsvarselet av NM.

Nå vil jeg ikke at dette skal bli en lang diskusjon, men jeg er innom forholdsvis ofte og forhåndsvarselet for NM har gått meg hus forbi. Det finnes helle ringen tydelig link mellom PF og NM.
 
Første innlegget er kraftigert redigert, både med ny informasjon og med noen rettelser som vi ble gjort oppmerksom på at burde vært tatt med.
 
Ikke for å virke kjip, men jeg også syntes vel at 500,- for ikke-medlemmer begynner å nærme seg en kritisk grense. Økning på 125,-
 
DanielSj skrev:
Ikke for å virke kjip, men jeg også syntes vel at 500,- for ikke-medlemmer begynner å nærme seg en kritisk grense. Økning på 125,-

Løsninga der er vel å melde seg inn? Det er tross alt et Norbrygg-arrangement, der medlemmene bør prioriteres. Eller hur?
 
tobiasjk skrev:
DanielSj skrev:
Ikke for å virke kjip, men jeg også syntes vel at 500,- for ikke-medlemmer begynner å nærme seg en kritisk grense. Økning på 125,-

Løsninga der er vel å melde seg inn? Det er tross alt et Norbrygg-arrangement, der medlemmene bør prioriteres. Eller hur?

Noen fordeler må medlemmene ha.
200 krone i forskjell er ikkje for mykje.



Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
tobiasjk skrev:
DanielSj skrev:
Ikke for å virke kjip, men jeg også syntes vel at 500,- for ikke-medlemmer begynner å nærme seg en kritisk grense. Økning på 125,-

Løsninga der er vel å melde seg inn? Det er tross alt et Norbrygg-arrangement, der medlemmene bør prioriteres. Eller hur?

Det var det jeg også trodde. Helt til det ble diskutert i Forhåndsvarslin NM 2014-tråden.

Klippet derfra:
NM har i tillegg til å være premieutdelig og hjemmebryggertreff, vært ment som et utstillingsvindu for hjemmebrygging, der de som er nysgjerrige på hjemmebrygging kan komme og treffe hjemmebryggere og smake på hjemmebrygd øl.

Men det må kanskje være så dyrt for at det ikke skal bli brukt som vorspiel for tilfeldige folk som bor i nærheten ;D
 
Tilbake
Topp