roedskjegg78
Norbrygg-medlem
Hvor ser du det?Ser at den ølen i klasse 13 er diskvalifisert, spesiell grunn til det?
Hvor ser du det?Ser at den ølen i klasse 13 er diskvalifisert, spesiell grunn til det?
Man får mail dersom man blir disket.Hvor ser du det?
Puh !Man får mail dersom man blir disket.
Du får jo ei melding når ølet er registrert, og på samme måten får du melding om ølet er diskvalifisert ved mottak. Årsaken vl da være spesifisert.Var på konkurranse sida jeg så det, fikk ikke mail. var problem med påmeldingen i gruppe 13 så er nok der det ligger.
Aha!Man får mail dersom man blir disket.
Stemmer ikke det, ikke fått noe mail eller begrunnelse for diskvafikasjonMan får mail dersom man blir disket.
No då? Trur alle er utålmodig og spentNå, da…?
Og nå…??!!
Nå?
Jah?! Vet du noe? Kom an! Spill ikke kostbar! Spill it!!No då? Trur alle er utålmodig og spent
Etter hva jeg har hørt, så har ikke finalen blitt dømt. Så det vil nok ta mer enn bare noen dager. Men dette er også løst sladder, for det er vel bare dommerene som sitter med fasit.Basert på løst sladder trur jeg det kan drøye noen dager til, i alle fall. Så om dere har stående ei krukke det står "Tålmodighet" på ved sida av solkremen på hylla på badet, så plukk ned den og smør på i alle fall et tynt lag.
Finalen der man kårer Årets Hjemmebrygger er jo et stykke unna, men noen av delfinalene er kanskje dømt? Tidligere har disse kommet spredt utover en uke eller mer. Men hvis Finn har hørt løst sladder, så stemmer det sikkert at kunngjøringene fremdeles er noen dager unnaEtter hva jeg har hørt, så har ikke finalen blitt dømt. Så det vil nok ta mer enn bare noen dager. Men dette er også løst sladder, for det er vel bare dommerene som sitter med fasit.
Hva heter ølet ditt i Kinn sin versjon? Må planlegge onsdagens handel.Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Fjoråretsvinner kommer som juleøl frå Kinn. Det vart litt utsetjingar grunna Covid19 og andre utfordringar. vart brygga i slutten av august og lanseres på polet på juleølslippet i november
Dessverre blir lanseringen utsatt til seinvinteren neste år. Behøver ytterligere tid til å modnes. Litt skudd for baugen, men håper det er verdt å vente på...Hva heter ølet ditt i Kinn sin versjon? Må planlegge onsdagens handel.
Jeg kjøper det da også, så det skal jeg tåleDessverre blir lanseringen utsatt til seinvinteren neste år. Behøver ytterligere tid til å modnes. Litt skudd for baugen, men håper det er verdt å vente på...
Bock er jo perfekt påske øl. Bedre å slippe når det er klart enn for tidlig.Dessverre blir lanseringen utsatt til seinvinteren neste år. Behøver ytterligere tid til å modnes. Litt skudd for baugen, men håper det er verdt å vente på...
Spennende! Blir Norgesmestere kontaktet på forhånd og alt offentliggjort i en smell og ikkje som i fjor med livesending på nett? Var en artig og spennende opplevelse det Ellers er det fantastisk at så mange bidrag er sendt inn. Ein anna ting som er fantastisk er jobben alle som distribuerer, smaker, dømmer, scanner smaksskjema +++++ gjør. Tusen takk!Hei, folkens. En liten oppdatering
Det ble sendt inn 322 øl til NM i år. Disse blir dømt på 6 forskjellige steder i Norge, fra Bodø i nord til Stavanger og Grimstad i sør. Vis vedlegget 59225
Som dere ser, så går det en pall med ølflasker til hver lokasjon
Jeg ser jo at man blir utålmodig når man venter på bekreftelse på at ens eget øl har vunnet og heder og ære venter, men det er altså en ganske stor logistikk som skal gjennomføres for at akkurat din øl skal bedømmes og vurderes. Det skal også samles dommere på hvert sted og når hver øl dømmes av minst to dommere og mange øl dømmes flere ganger, så runder vi fort 800 dommerskjema som skal skrives og sjekkes.
Den gode nyheten er at det nå bare mangler noen få flighter som skal dømmes, og mange er allerede ferdig. Dagene denne uken går stort sett med til å dobbeltsjekke alle skjema og så kontaktes vinnere fortløpende i løpet av uken.
Så da er det bare å RDWHAHB og er du en av de utvalgte så snakkes vi snart