Jeg har en White IPA som jeg vurderer å melde på, men finner ikke helt noen kategori som passer. Noen innspill?
Alternativt IPA som base og koriander som tilsetning.Du kan kanskje bruke 13 E? Om du oppgir Wit som base, og humle som tilsetning?
Jeg vil tru det går bra. Med siste frist for postlegging onsdag 28. kan vi nok ikke stenge mottaket før etter helga. Jeg er litt usikker på hvor lenge vi må vente. Vi ser vel det av sporingsinformasjonen.@Finn Berger Hva er siste frist for å levere NM bidrag på døren din? Tenkte å kombinere med en kort hyttetur til Ringkollen til helgen
Jeg sendte i alle fall inn hvite bokser i fjor, og da ble de dømt. Om det er endring på det, burde dette være kommunisert mye lengre før. Vi får se hvor streng Finn er på sorteringen i år.Jeg tenker nok dette blir et diskusjonstema før neste års NM, men reglene for i år er som de er satt opp.
Jeg gjør ikke noe annet enn i fjor.Jeg sendte i alle fall inn hvite bokser i fjor, og da ble de dømt. Om det er endring på det, burde dette være kommunisert mye lengre før. Vi får se hvor streng Finn er på sorteringen i år.
Noen ølstiler kan ha stått på modning i årevis på boks, og da blir litt dumt om fargen på emballasjen skal begrenses kort tid før innleveringsfristen, når det var greit året før. Min mening i alle fall.
Det var faktisk nesten sånn noen ganger. Diger pakke, og masse strev - og innerst ligger to flasker eller bokser."Fant ikke øl, det var bare gaffa hele veien ned"?
Hi. The bottles have now all been repacked and sent to the different locations for judging. The judging will start when the bottles are received there, and judging will probably last for about two weeks. Results will be published on the Norbrygg website when they are ready, double and triple-checked.Hi, I'm new at Norbrygg, I took part in the NM competition for the first time, it's hard for me to find information about when the results will be known, does anyone know something and can write me?
Jeg har nummeret på vinneren i Mørk belgisk, men holder det hemmelig til Ole vil offentliggjøre det.Hvor finner vi resultatene?
Betyr det at dømminga er ferdig? Når blir resultatene offentlige?Jeg har nummeret på vinneren i Mørk belgisk, men holder det hemmelig til Ole vil offentliggjøre det.
Kan røpe at det var en av de vanskeligste dømmingene jeg har vært med på. 4 øl var veldig like, men ingen utpekte seg som å være i verdensklasse (som egentlig er det som kreves for 48-50 poeng).
Tipper det fortsatt er klasser som ikke er ferdige. Resultatene kom i månedsskiftet okt/ nov i fjor hvor innleveringsfristen var en uke tidligere enn i år. Slipper neppe resultatene før alle er klare.Betyr det at dømminga er ferdig? Når blir resultatene offentlige?