• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ny bryggebutikk

Status
Stengt for ytterligere svar.

Rutof

 
Som sikkert mange har fått med seg så starter vi opp ny bryggebutikk. Denne skal ha butikk utsalg og nettbutikk.

Vi har som mål å ha det meste innen brygge ingridenser og kunne levere til en god pris. Utvalget kommer selvsagt til å være mindre en de store butikkene i starten, men vi kommer til å øke etter hvert.

Vi kommer til å ha de beste produkter innen brygge ingridenser og konkurranse dyktige priser.

Vi håper at nettbutikken åpner neste uke.  Vi jobber fortsatt med design, så utseende kan komme til å forandre seg dag til dag.  Du kan nå registrere deg som kunde, men desverre ikke handle noe enda.

Vi holder på å fylle opp vårt lager med spennde varer :)

Idag har vi utsalg fra ågotnes, men iløpet av februar så flytter vi inn i fine lokaler på straume.  Vi har åpen 6 dager i uken.


www.hobbybryggeren.no


Mvh

Rune
 
Hepps!

Heiv inn en lille bestilling. Nettbutikken virka så innbydende og trivelig. 

Leser om igjen første post.

Kikker bort på glasset og tenker på om det var kanskje en IPA for mye.
Tar en tur tilbake til kjøleskapet mens jeg tenker på det.
Det ordner seg sikkert.

...RDWHAHB?
 
Dokkedal skrev:
Hepps!

Heiv inn en lille bestilling. Nettbutikken virka så innbydende og trivelig. 

Leser om igjen første post.

Kikker bort på glasset og tenker på om det var kanskje en IPA for mye.
Tar en tur tilbake til kjøleskapet mens jeg tenker på det.
Det ordner seg sikkert.

...RDWHAHB?

:saadoevt:

Send meg Mail :)
 
Hadde dokke fått til ein enkel og billig leverings ordning opp over til møre. Maltsekker på posten er litt overkill på pris.

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
 
Jo-Helge skrev:
Hadde dokke fått til ein enkel og billig leverings ordning opp over til møre. Maltsekker på posten er litt overkill på pris.

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk

Jobber med forskjellige frakt løsninger. :)
 
Vil du også ta inn bryggeutstyr som magnetrørere osv? Og fersk gjær?

Skal støtte opp om dette jeg  ;) Blir spennende
 
kintii skrev:
Vil du også ta inn bryggeutstyr som magnetrørere osv? Og fersk gjær?

Skal støtte opp om dette jeg  ;) Blir spennende


Tar inn litt bryggeutstyr. Kommer kanskje en magnetrører snart. Fersk gjær kommer :)

Kverning av malt er gratis. Send oppskrifter så kjøper du det du trenger. Kverner og gjør alt klart.

Takker. :)
 
En liten detalj, ser at noen av varene er merket med inklusive mva, mens andre er merket med eksklusive mva... Kan være greit å rydde opp i.

Forbrukerpriser skal vel være det man faktisk skal betale for selve varen, altså inklusive mva.

Om korrekt pris viser, selv om varene er merket med eksklusive mva har jeg ikke testet. :)

Hvilke kvantum snakker vi på malten, er det pris pr kilo som er oppgitt?
når jeg legger en black malt i handlekruven får jeg 12 enheter, skjer også med andre malttyper, litt plagsomt å korrigere tilbake alle tingene man kaster i handlekurven. Retter dere, eller er det bare min pc som tuller med meg? :)
 
Trødne skrev:
En liten detalj, ser at noen av varene er merket med inklusive mva, mens andre er merket med eksklusive mva... Kan være greit å rydde opp i.

Forbrukerpriser skal vel være det man faktisk skal betale for selve varen, altså inklusive mva.

Om korrekt pris viser, selv om varene er merket med eksklusive mva har jeg ikke testet. :)

Hvilke kvantum snakker vi på malten, er det pris pr kilo som er oppgitt?
når jeg legger en black malt i handlekruven får jeg 12 enheter, skjer også med andre malttyper, litt plagsomt å korrigere tilbake alle tingene man kaster i handlekurven. Retter dere, eller er det bare min pc som tuller med meg? :)

Takker for tilbake melding.

Alle priser skal selvsagt være ink. mva. Dette er noe som vi vil rette.

12 enheter er en bug :)

Det er pris pr kg. Når det gjelder malt. Det blir rettet fre enhet til kg. Er nok noen barne sykdommer i starten. Skal prøve å luke vekk det meste. Nett butikken er ikke åpnet enda så du kan ikke kjøpe noe enda. Men du kan registrere deg som kunde.  Så vi forandrer på design og andre ting hele tiden nå.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp