Nybegynnerspørsmål?

det er det minste problemet ja.... alt går i grisen sier folk men det jeller ikke øl. måtte med stor sorg helle ut et extrakt brygg fra europris her om dagen. for det fikk en fryktelig bismak. veit ikke helt hva som gikk galt der, om det var gjæren eller extrakten men trist var det :)
runarstock skrev:
Du klarer sikkert å drikke det likevel ;)
 
Kan være så mye rart, var det et slikt sett der det skulle oppi avsindige mengder sukker? Regner med du nå kjører uhumlet ekstrakt? eller kanskje rett på korn? 007 er i allefall en suveren gjær, så den blir neppe skyld i et vaklende resultat så lenge den er behandlet riktig :)
 
detta var ett såkalt ferdig humla ja å det sto også noe på boxen om mengder med sukke, men jeg kjørte 2 boxer isteden for dette. men mistenker att det har vert noe kureri i dette fra før for jeg fikk en slags (sukker) smak på dette som minna om hjemebrent å ikke av den godetypen he he he. men det lå vell litt i korta her sikkert for jeg har ikke hørt om noen som har fått bra brygg av extrakten fra europris :)
runarstock skrev:
Kan være så mye rart, var det et slikt sett der det skulle oppi avsindige mengder sukker? Regner med du nå kjører uhumlet ekstrakt? eller kanskje rett på korn? 007 er i allefall en suveren gjær, så den blir neppe skyld i et vaklende resultat så lenge den er behandlet riktig :)
 
Tilbake
Topp