Nytt bryggeri

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Albech skrev:
Du får ta en tur Magnus. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Ja, kansje det. Hadde värt bra og få mött noen av kara i lauget, og ikke minst få sett prosjektet ditt. Skulle du eventuelt trenge noen EL artikkler, så får du si ifra. Da jeg pr.idag jobber som elektrikker så har jeg jo muligheten til og få en gode priser på diverse ting  :skitbra:

Hvor langt har du kommet, eller : Når blir förste testbrygg i ny rigg ?
 
Det kommer an på når snekkeren får gjort seg ferdig med veggene inne.
Trenger en elektikker til å koble til kursen i skapet, alt er ferdig lagt til boksene,
Så kanskje du kunne fixe det.
Blir endel montasje av kar og pumpe + vann og gass, så det tar en stund .
Gutta i lauget venter på innvielsen. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Det kan la seg ordne,koble dette er en smal sak. teknisk spörsmål: Er tilförselen til det nye skapet trekt ifra "skap ved veien, altså ny" eller fra sikring i eksisterende skap, IT/TN- anlegg? ( 230/400 ).  :)
Kan tenke meg folka gleder seg ja, ink meg selv. Få se hvordan noen med litt erfaring gjör dette  >:D >:D >:D
 
Kursen skal kobles til eksisterende 16A i skapet, den ble satt av som reserve, så det er bare å koble til, ledningen ligger helt frem. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
aha, da er det jo ikke noe problem. Kan jeg hjelpe deg med eventuelt andre fiksfakserier også om du önsker deg.
Bare gi beskjed  :yes:
 
I dag blir det panelt og listet ferdig innvendig. Begynner å montere kjeler og rør i slutten av uka. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Alt ferdig innvendig, nå gjenstår det bare å legge rør og koble pumpe, men som gammel rørlegger, burde det gå som en lek. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Lenge siden taket var på, men vi må jo ha et lag, når alt er montert.
Må finne en lørdag til høsten, men august og september går stort sett med til
jakt, og trening av hunder. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Da er alle rør lagt og prøvekjørt, alt fungerte perfekt, nå mangler det bare
å få montert automatikken. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Tilbake
Topp