1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Nytt og spennende prosjekt Gjesdal Bryggeri.

En tråd i 'Stavanger Bryggerlaug' startet av Øle, 29 Feb 2016.

1. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Jeg tenker at et hjemmebryggerforum ikke er de rette til å vurdere om det er lønnsomt å drive et mikrobryggeri/restaurantbryggeri i et litt marginalt marked. Vi kjenner ikke markedet, vi kjenner ikke lokalet og, først og fremst, vi kjenner ikke forretningsplanen.

Du kan ikke avgjøre om dette vil være lønnsomt basert på hva folk her tenker og føler.

Bernts og Daggis liker dette.
  2. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Jeg har ikke antydet politisk spill. Jeg sier at andre argumenter har ligget bak.

3. Sarge

Sarge
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Nå vet jeg ikke hvor små forhold vi snakker om her, men både Fredrikstad og Halden har flere sushisteder midt i sentrum.

4. gle1

gle1
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ålgård er vel gjerne 1/10 av Fredrikstad og Halden :) Kommunen har over 10 000 innb. men sentrumskjernen er liten.

5. Øle

Øle
    Expand Collapse
    Registrert bruker

6. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Synd at det ikke gikk som planlagt.

Klippet fra bloggen til Anders
    «Gjesdal bryggeri har fått innstilt bobehandlingen i Jæren tingrett etter at bryggeriet gikk konkurs i november i fjor. Det er ikke midler i boet til å dekke omkostningene av videre bobehandling. Vi har tidligere såvidt nevnt bryggeriet, som ønsket å åpne bryggeri og pub i den gamle lokomotivstallen, men tapte kampen om bygget. De så seg deretter om etter alternative lokaler, før de la inn årene.»
    http://anders.geekhouse.no/blog?recent=7

Del denne siden