Heineken kutter 8.000 jobber etter coronasvikt
Bryggerigiganten Heineken opplyser at 8.000 jobber skal kuttes i konsernet etter at selskapet meldte om et tap på 204 millioner euro i fjor.
e24.no
Savner det å kunne gå rundt i butikken og myse på det som ligger i hyllene....
Jeg også, men det er nok ikke så veeeldig lenge til nå.Savner det å kunne gå rundt i butikken og myse på det som ligger i hyllene....
Greit for folk som har blitt tatt i å kjøre med promille. "Jeg trodde jeg drakk alkoholfri Ringnes, jeg!"Uff da...
Ringnes beklager: Har solgt alkoholholdig øl i alkoholfri innpakning
Ringnes har fått beskjed om to tilfeller der sekspakning-beholderen merket som alkoholfri inneholdt flasker med 4,5% alkohol.e24.no
Ja, bare de ikke har meid ned noen i fyllekjøringen sin...Greit for folk som har blitt tatt i å kjøre med promille. "Jeg trodde jeg drakk alkoholfri Ringnes, jeg!"
Overhodet ikke. Jeg mente ikke å uttrykke noen sympati for fyllekjørere, tvert i mot.Ja, bare de ikke har meid ned noen i fyllekjøringen sin...
Uffda. Partypooper, sorry.
Oh well... https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Epz66G/derfor-innfoerte-regjeringen-nedstenging-i-52-kommunerJeg også, men det er nok ikke så veeeldig lenge til nå.
Men Pondus-øl kunne vi ikke få.E.C. Dahls Gullvåg - gullvinnende verdensbrygg - Matriket Midt
www.matriketmidt.no
Det kan nok være ja, men jeg vil jo tro at Øverli har flere øldrikkere bak seg enn GullvågMen Pondus-øl kunne vi ikke få.
Kan det ha sammenheng med at Gullvåg og Øverli har litt ulikt publikum?
Hjelper jo lite for oss som ikke abonnerer.
Hjelper jo lite for oss som ikke abonnerer.
Plager meg ikke så mye, men jeg er litt nysgjerrig på hva de sier om Kinns, som jeg synes er fryktelig godt.
Jeg syntes også det, ja. Men de bruker jo diverse varianter av Fuggels, og de kjenner jeg dårlig. Og sant å si kjenner jeg ikke Fuggels brukt aleine i store mengder, heller. Men jeg prøver det i dagens brygg.Det jeg syntes var litt rart var pasjonsfrukt? Fuggels?
Birger Eriksen-tradisjonen og opphavsmannen @Miguel er omtalt i Hamar Arbeiderblad (bak betalingsmur).