Humle er det eneste jeg har brukt BeerSmith/Brewfather for å holde oversikt overEr det et dårlig tegn når jeg ikke husker hvilken humle jeg har i fryseren ...
Humle er det eneste jeg har brukt BeerSmith/Brewfather for å holde oversikt overEr det et dårlig tegn når jeg ikke husker hvilken humle jeg har i fryseren ...
Har beersmith lageroversikt også ?Humle er det eneste jeg har brukt BeerSmith/Brewfather for å holde oversikt over
Jeg bruker bare mobilversjonen. Den har den ikke .Har brukt den fra dag én på alle ingredienser, og liker den veldig godt. Auto fratrekk ved brygging, naturligvis.
Skulle bare ønske han fikk lagt til handleliste snart. Det har vært snakk om det en stund
Vis vedlegget 64574
Første? Startet når?I denne klubben er det Guinness det går i: – Må ikke bare være «sotlevann»
Sandnes har landets første Guinness-klubb. Stavanger har baren som selger mest per kvadrameter. – Ikke så overraskende, sier professor.www.aftenbladet.no
1995.Første? Startet når?
Restaurantanmeldelse av ZZ Pizza: God på bunn | Godt.noCider og ikke øl, men lell... fin artikkel om ciderproduksjon i Oslo (bak betalingsmur).
Disse gutta lager sider midt i Oslo
Vi ble med på epleslang, pressing og tapping.vink.aftenposten.no
Ja, ser det er en del brukt utstyr som legges ut på finn.no. Fint for hjemmebryggeren som vil oppskalereNy analyse: Nedgang for småskala øl - Bryggeriforeningen
Det laveste salgsvolumet siden 2019. Det er fasiten i en fersk analyse av omsetningen av norsk småskalaøl.bryggeriforeningen.no
Det var et kortlevd eventyr.Hamar Arbeiderblad melder om at det dessverre er åpnet konkurs i Kveik Yeastery i Brumunddal etter at bedriften har meldt oppbud.
(+) Næringslivsjournalen, mandag 20. november
Her er siste nytt fra det lokale næringslivet.www.h-a.no
Av og til bør konklusjoner og mulig motivasjon ettergås. Heldigvis har noen gjort det:Nye referanseverdier i kostholdet – null alkohol anbefales
Den nye, nordiske anbefalingen for alkohol er null inntak, for helsas skyld. Onsdag lanseres den på norsk, med nye anbefalinger for energi og næringsstoffer.www.forskning.no
Av og til bør konklusjoner og mulig motivasjon ettergås. Heldigvis har noen gjort det:
Blomhoffs hellige overbevisning
Professorene som utredet nye alkoholråd i Norden, foreslo at vi trygt kunne drikke to glass vin om dagen. Hvorfor endte vi likevel med råd om totalavhold?lams.substack.com
Det kan være riktig, men det vet vi ikke. Fet fisk inneholder f.eks tungmetaller, så vi kan ikke si at den er "mer helsefremmende" uten å sammenligne de som spiser fet fisk og ikke drikker alkohol og de som ikke spiser fet fisk, men drikker alkohol.kan det vel være at alkoholens positive effekter på hjerte/karsykdom som nevnes i artikkelen også kan oppnås ved inntak av andre og mer helsefremmende produkter som f.eks fet fisk.