hei
her er enda en nybegynner
har satt min første lager her om dagen
ifra ølsett
fulgte bruksanviningen hvordan brygge med sett eller hva den heter her inne til punkt og prikke
men som småbarnsfar så må jeg brygge når de små sover for og få mest muligt ro
så da alt var i gjærdunken og alt var mere eller mindre klart så våknet begge 2 med noen høye vræl
valgte da og prøve og være effektiv og smalt på lokket satte det på plass i kjellerstua eller bierstubben som det nå heter
og gikk inn til de
når jeg så neste dag skulle kontrolere dunken så jeg plutselig at jeg hadde glemt og ha vann i gjærlåsen men det røde lokket var på
så i noen andre poster her at det var noen som hadde ikke lukket lokket sikkelig men at det hadde gått greit
fylte selfølgelig vann i låsen med engang jeg så det
tror dere at dette går greit eller går alt i vasken?
gjærer foresten stabilt på 17 grader bør gå bra det?
alle svar er kjærkomne
her er enda en nybegynner
har satt min første lager her om dagen
ifra ølsett
fulgte bruksanviningen hvordan brygge med sett eller hva den heter her inne til punkt og prikke
men som småbarnsfar så må jeg brygge når de små sover for og få mest muligt ro
så da alt var i gjærdunken og alt var mere eller mindre klart så våknet begge 2 med noen høye vræl
valgte da og prøve og være effektiv og smalt på lokket satte det på plass i kjellerstua eller bierstubben som det nå heter
og gikk inn til de
når jeg så neste dag skulle kontrolere dunken så jeg plutselig at jeg hadde glemt og ha vann i gjærlåsen men det røde lokket var på
så i noen andre poster her at det var noen som hadde ikke lukket lokket sikkelig men at det hadde gått greit
fylte selfølgelig vann i låsen med engang jeg så det
tror dere at dette går greit eller går alt i vasken?
gjærer foresten stabilt på 17 grader bør gå bra det?
alle svar er kjærkomne