Det stemmer.Dette blir min første gang på OM men jeg regner med man får ca like mye plass som i andre konkurranser og at det er et bord der man får låne?
"Den forespurte siden kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, lenken du klikket på, kan være ødelagt eller utgått på dato, eller du har kanskje ikke tillatelse til å vise denne siden."
Det er vel ikke et offisielt samarbeid med Norbrygg her da... Skikkelig undergrund liksom. Så dette er vel den siste levningen av hipsterkulturen i hjemmebryggerNorge Det er til og med rett ved en skatepark... veldig hipstrete det og... sikkert noen trendy sykkelstativ her hvor du kan parkere den bukkestyresykkelen fra 80tallet du kjøpte på loppis også.Skulle sjekke litt rundt Oslomesterskapet, og tenkte det var naturlig at dette fantes på hovedsiden til Norbrygg... og deretter lette jeg under fanen 'Konkurranser'... men nix.
WHY!!!
Det er vel ikke et offisielt samarbeid med Norbrygg her da...
... snevert...Det er vel ikke et offisielt samarbeid med Norbrygg her da...
... snevert...
[Edit]
Flasker eller fat...spiller ingen rolle.[emoji482]Hei, Jeg vil også bli med. Tar med to øl og en venn. Også har et spørsmål : er det mulig å hente ølet i flasker ?
Absolutt!Torpedo Brewery stiller opp med tre øl. Vi er fem personer - kan vi da være med alle mann?
Info om billetter vil bli lagt ut i denne tråden. De blir typisk solgt på GSF en drøy uke før arrangementet.
Nei det stemmer ikke. Billettene vil bli solgt på GSF en kveld i neste uke, evt på søndag formiddag ( søndag 25.09).Fikk høre av en kamerat som prøvde å kjøpe billetter at alle var reservert. Stemmer dette?
Absolutt null stress.Har jeg nevnt at jeg gleder meg?
Har forresten byttet medbrygger, da han første ikke kunne. Håper dette ikke er noe krise(jeg regner med at det ikke er det).