Oslomesterskapet 2016. 01. oktober

Dette blir min første gang på OM men jeg regner med man får ca like mye plass som i andre konkurranser og at det er et bord der man får låne?
 
Skulle sjekke litt rundt Oslomesterskapet, og tenkte det var naturlig at dette fantes på hovedsiden til Norbrygg... og deretter lette jeg under fanen 'Konkurranser'... men nix.
WHY!!! :)
 
Skulle sjekke litt rundt Oslomesterskapet, og tenkte det var naturlig at dette fantes på hovedsiden til Norbrygg... og deretter lette jeg under fanen 'Konkurranser'... men nix.
WHY!!! :)
Det er vel ikke et offisielt samarbeid med Norbrygg her da... Skikkelig undergrund liksom. Så dette er vel den siste levningen av hipsterkulturen i hjemmebryggerNorge o_O Det er til og med rett ved en skatepark... veldig hipstrete det og... sikkert noen trendy sykkelstativ her hvor du kan parkere den bukkestyresykkelen fra 80tallet du kjøpte på loppis også.

Nei fra spøk til alvor:
Det er vel ikke et offisielt samarbeid med Norbrygg her da...
 
Både hipstere, punkere, frikere, streitinger, berter, rockere, og andre varianter av homo sapiens er velkomne, men hvis noen mot formodning skulle tro at vi har et slags hipsterbonansa fremfor oss, tar de skammelig feil.
 
Fikk aldri tid til å brygge 'KONA til Morten', så dersom det er plass - stiller jeg med Smokey - et impulsbrygg...
7ce0ddc3cfc4140c6b13bf41329861c3.jpg
 
Sist redigert:
... snevert...
[Edit] :)

Nå står Oslomesterskapet i konkurranseoversikten på norbrygg.no. Den sto allerede Norbryggs FB-sider, så det var bare en forglemmelse.

Når det gjelder hipster-andelen på Oslomesterskapet, så er det sikkert noen hipstere der også, men tradisjonelt er det skikkelig blanda drops med folk der. :-D
 
Hei, Jeg vil også bli med. Tar med to øl og en venn. Også har et spørsmål : er det mulig å hente ølet i flasker ?
 
Billetter vil bli solgt på GSF søndag 25.09 kl 14. Max 3 billetter pr person. Det blir solgt ca 100 billetter. Bare å ta med termos og campingstol.
N.B! KÆSJ ONLY!
 
Hvor stor bunke med kæsj må man ta med i termosen?

Edit: Ser nå at det står 250 tidligere i tråden. My bad
 
Sist redigert:
Har jeg nevnt at jeg gleder meg?
Har forresten byttet medbrygger, da han første ikke kunne. Håper dette ikke er noe krise(jeg regner med at det ikke er det).
 
Tilbake
Topp