Oslomesterskapet 2016. 01. oktober

Hei, beklager at jeg skriver det så sent. Men kan jeg ta med 3 bryggehjelpere + kona ? Vi stiller opp med New Zealand Rye IPA

Og et annet spørsmål : Hva med stoler og bord ? Må vi ta det med oss også `?
Nei det har vi.[emoji482]
 
Jeg må spørre siden jeg ikke har hatt mulighet til å være med før. Skjer arrangementet ute? Så vi bør kle oss godt?
 
Jeg vet det er veldig sent å spørre Bård, men er det i orden at Ring 3 stiller med to brygg og ikke bare ett? :)
Siden noen var engstelig for at det ikke blir nok øl, så tar jeg med ett fat med Ring 3 Kaj Munk.
Dette er den kjente øltypen Hindhu-Bayersk Munich.
 
Håpet til det siste at det skulle bli mulig, vi rekker dessverre ikke å være med i år.
Veldig surt, siden det tross alt er årets desiderte høydepunkt, men vi satser på å komme sterkt tilbake til neste år ;)
 
Jeg er usikker på billettsituasjonen akkurat nå, da jeg ikke har dem for hånden. Jeg TROR det vil være noen billetter i døra, men kan ikke gi noen garantier.
 
Takk for i går! En utrolig koselig kveld med mange trivelige samtaler med mange trivelige folk. Satans gode pølser og mye godt øl! Grattis med soleklar seier til vinneren.

Vi gleder oss allerede til neste år!
 
Ja takk for et fantastisk arrangement! Dett var mitt første år på Oslomesterskapet, men neppe siste. Masse hyggelige folk å prate med, masse deilig øl å drikke. Jeg syntes nivået på ølet lå veldig høyt i forhold til lignende arrangementer. Her var det ikke mye dårlig øl!
 
Føyer meg inn i rekken over gratulanter. Flott og avslappende arrangement. Veldig god mat og særdeles gode øl. Av med hatten for trippelvinnerne. Vel fortjent :)
Takk til bryggere og ølinteresserte gjester for gode samtaler
 
Det er ingen automatikk i at oppskriftene fra Oslomesterskapet blir lagt ut, men jeg vil på denne måten sterkt anmode om at de gjør det. Gjerne i denne tråden.
 
Jeg er glad i teknologi, men det er enten / eller for meg. Enten hi-Tech som IKT-NM, eller lo-Tech som OM. Dersom man havner imellom, blir det mye styr og ingen teknologisk glede.
LMKO - fungerer alltid :)
 
Tilbake
Topp