Oslomesterskapet 2016. 01. oktober

Er det noe annet vi må gjøre enn å skrive at vi deltar? Skal det inn noe info om øl, bryggere etc? Bare spør så ikke jeg går glipper noe her og blir nektet i døra
 
Nei vi trenger ikke noe særlig info. Vi sender rundt en lapp på lørdag hvor vi ber bryggerne sortere ølet sitt i lyst/mørkt. Det er alt. Vi er svært lite opptatt av å lage rigide regler eller byråkratiske løsninger. OM skal helst være mer fest enn et styremøte.[emoji482]
 
Nå fryser Bård her. Den som ikke kommer innen 5 min får prøve seg i døren på lørdag.
 
Hei, beklager at jeg skriver det så sent. Men kan jeg ta med 3 bryggehjelpere + kona ? Vi stiller opp med New Zealand Rye IPA

Og et annet spørsmål : Hva med stoler og bord ? Må vi ta det med oss også `?
 
Mulig jeg har slurva skikkelig med research, men når skal deltagere møte opp og når åpner det for publikum?
 
Hei, beklager at jeg skriver det så sent. Men kan jeg ta med 3 bryggehjelpere + kona ? Vi stiller opp med New Zealand Rye IPA

Og et annet spørsmål : Hva med stoler og bord ? Må vi ta det med oss også `?
4 st på 1 brygg er vel kanskje å strekke strikken ørlite grann, men hvis dere kjøper litt gsf-merch får vi si at det er greit.[emoji482]
 
Mulig jeg har slurva skikkelig med research, men når skal deltagere møte opp og når åpner det for publikum?
De fleste trenger vel max 1 time på rigging, så jeg har satt oppmøte til kl 17. Men..det er folk på GSF lenge før det, så ingenting i veien for å komme tidligere.
 
Ok kona sa at hun vil være hjemme denne gangen. Kan jeg ta med 2 hjelpere + en som skal kjøpe biletten ?
 
Særbehandling helt uten gode argumenter bør avvises av prinsipp.
Billettene er rimelige. Kjøp to...
 
Særbehandling helt uten gode argumenter bør avvises av prinsipp.
Billettene er rimelige. Kjøp to...
Eller ta med to brygg. Er fryktelig redd for at det blir for lite å drikke...

Hvor havner forresten et eventuelt overskudd på arrangementet?
 
Eller ta med to brygg. Er fryktelig redd for at det blir for lite å drikke...

Hvor havner forresten et eventuelt overskudd på arrangementet?
Overskuddet...vel. i den grad det skulle bli noen hundrelapper til overs, går det til GSF (Gamlebyen sport og fritid) som takk for lånet av lokaler.
 
Overskuddet...vel. i den grad det skulle bli noen hundrelapper til overs, går det til GSF (Gamlebyen sport og fritid) som takk for lånet av lokaler.
Du får sette fram innsamlingsbøssa deres, sånn i tilfelle noen av oss som kommer inn gratis på festen og får gratis mat vil bidra litt til ungdomsarbeidet.
 
Tilbake
Topp