Selv om du har fancy gjæringskar, er det greiest å ta med ølet på fat eller flaske.Men kan jeg ta med 3 bryggehjelpere + kona ?
4 st på 1 brygg er vel kanskje å strekke strikken ørlite grann, men hvis dere kjøper litt gsf-merch får vi si at det er greit.[emoji482]Hei, beklager at jeg skriver det så sent. Men kan jeg ta med 3 bryggehjelpere + kona ? Vi stiller opp med New Zealand Rye IPA
Og et annet spørsmål : Hva med stoler og bord ? Må vi ta det med oss også `?
De fleste trenger vel max 1 time på rigging, så jeg har satt oppmøte til kl 17. Men..det er folk på GSF lenge før det, så ingenting i veien for å komme tidligere.Mulig jeg har slurva skikkelig med research, men når skal deltagere møte opp og når åpner det for publikum?
Eller ta med to brygg. Er fryktelig redd for at det blir for lite å drikke...Særbehandling helt uten gode argumenter bør avvises av prinsipp.
Billettene er rimelige. Kjøp to...
Overskuddet...vel. i den grad det skulle bli noen hundrelapper til overs, går det til GSF (Gamlebyen sport og fritid) som takk for lånet av lokaler.Eller ta med to brygg. Er fryktelig redd for at det blir for lite å drikke...
Hvor havner forresten et eventuelt overskudd på arrangementet?
Du får sette fram innsamlingsbøssa deres, sånn i tilfelle noen av oss som kommer inn gratis på festen og får gratis mat vil bidra litt til ungdomsarbeidet.Overskuddet...vel. i den grad det skulle bli noen hundrelapper til overs, går det til GSF (Gamlebyen sport og fritid) som takk for lånet av lokaler.