[Østlandet] Fellesbestilling av nye Corneliusfat våren 2011

I samarbeid med Vin og Bar setter Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug nå i gang en ny bestilling av NYE Corneliusfat.

Fatene bestilles nye fra fabrikk i Italia, og prisen blir kun 650 kroner per stykk inkludert frakt og moms. Fatene kan hentes på Vin og Bars butikker i Oslo eller Lillestrøm, og kan ventes i midten av mars. Det kan bestilles både 9, 12 og 19-liters fat, prisen er det samme. Det er ball-lock fat det er snakk om.

Jeg tar i utgangspunktet ikke ansvar for videresending av fat, så alle som er med på fellesbestillingen må selv ta ansvar for å hente sine fat eller få noen andre til å hente sine fat. Jeg sender betaling og liste over hvem som skal ha fat til Vin og Bar felles.

For å bestille fat sender du en e-post til martin.eckhoff.andresen [snabel-a] gmail [prikk] com med ditt navn og antall fat du vil bestille av de ulike størrelsene. Samtidig overfører du betaltingen (kroner 650 per fat) til konto 9722 44 18802. Husk å merke betalingen med navn, dersom det ikke kommer fra din personlige konto og navnet kommer frem på den måten.

Bestillings- og betalingsfrist er 20. februar. Har du problemer med å rekke dette, ta kontakt på e-post, så ser vi var vi kan få til.

Spørsmål kan gjerne stilles i denne tråden. :)
 
Hva er forventet leveringstid på disse? Jeg er på studietur i statene og regner med å komme hjem i mai en gang. Det blir kanskje litt for lenge for V&B å lagre fatene?
 
@Oddchr: Jeg kan sikkert lagre dem for deg til mai så lenge du får betalt sammen med resten av oss. :)

Ber forøvrig dem som bestiller om å oppgi om de skal hentes i Lillestrøm eller Oslo når de bestiller.
 
Dette er jo eit utrolig fristande tilbud, men sida eg bur i bergen blir det litt vanskeleg. noken som skal frakte fata sine til vestlandet og eventuelt har plass til to 19L fat?
 
Hei folkens. Det er en del som ikke har oppgitt hvor de vil hente fatene. Dersom jeg ikke hører spesifikt fra dere, så vil jeg gi beskjed til Vin og Bar om at fatene skal hentes i Lillestrøm-butikken.

Dersom du ikke har gitt beskjed om hvor du skal hente fatene, og ønsker å hente dem i Oslo, må d altså gi beskjed per e-poost snarest.
 
Får vel skrive ett eller annet her, så jeg får med meg eventuelle oppdateringer.
:biersmile:
 
Hei, vi burde prøve å få til noe lignende her i Nordland. Kan dere gi ut info om hvor dere bestiller fatene fra så kan vi kanskje få til noe lignende her, er jo fristende med nye fat.
 
Jeg har fått en innbetaling fra Jørn Kragtorp som jeg lurer på hvem stammer fra. Jeg har ikke fått noen e-post fra vedkommende. Hjelp?
 
Hei.
Jeg er Jørn Kragtorp, jeg trudde jeg hadde sendt en mail. Jeg kan gjenta bestillingen her hvis det ikke er forseint? Tre stk 19 liters Corneliusfat med levering på lillestrøm :yes: Hvis det er noe du lurer på har jeg tlf 90737602
 
Da er pengene overført Vin og Bar, og totalt 52 fat er bestilt. Melder fra når det er på tide å hente dem.
 
Martin E skrev:
Trolig før NM,  er siste beskjed fra V&B.

Da er Corneliusfatene klare for henting! De kan hentes i butikken på Lillestrøm eller i Oslo, avhengig av hva du oppga på bestillinga!
 
phu, håper fatene mine er i butikken enda så jeg kan hente de i morgen.
Kom nettopp hjem fra Bamberg, Rauchbier og Kellerbier tyter ut øra av meg :)
 
Tilbake
Topp