Påmelding til publikumsfavoritt i NM 2013 starter mandag 4. februar kl. 2000

Da er det foreløpig tomt for brygg til PF, vi kommer til å gå gjennom og se hvor mange påmeldte det er, og om det viser seg at vi har plass til flere, vil vi legge dem ut.

Vi gir beskjed et par uker i forveien før vi legger ut neste pulje.
 
Det er mulig vi åpner for et par flere brygg. Må telle hvor mange deltagere vi har. (Problemet er ikke antall påmeldte øl, men antall påmeldte hoder, da vi må balansere dette opp mot kapasiteten til kanonhallen.

Det blir i så fall salg om 2,5-3 uker tid av disse.
 
Skitt, her gikk det unna!

Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug har ikke fått meldt på noen brygg enda! :(
 
Særskilt har heller ikke fått meldt på noen brygg, så her krysses alt av fingre og tær for at det blir åpnet opp for flere påmeldinger... :p
 
Det blir noen ledige plasser. Hvor mange det blir, kommer ann på hvor mange av dem som ikke har satt opp gjester/medbryggere eller har samme gjest/medbrygger på flere brygg skal ha med av gjester. Det dette gjelder har fått e-post, og så fort jeg har fått svar på de e-postene jeg har sent ut, kommer vi til å gå ut med antall bryggere.
 
cral skrev:
Det blir noen ledige plasser. Hvor mange det blir, kommer ann på hvor mange av dem som ikke har satt opp gjester/medbryggere eller har samme gjest/medbrygger på flere brygg skal ha med av gjester. Det dette gjelder har fått e-post, og så fort jeg har fått svar på de e-postene jeg har sent ut, kommer vi til å gå ut med antall bryggere.

Jeg har et spørsmål angående disse billettene: Jeg har meldt på 2 brygg, og har da fått 2 billetter som står i mitt navn, jeg står også som brygger for begge bryggene. Kan jeg da gi bort disse to billettene til to gjester? Trenger jeg å fremvise billett selv på arrangementet? Jeg har for øvrig ikke mottatt noen e-post.
 
Jeg har veldig lyst til å delta med ett eller helst to brygg i publikumsfavoritt-klassen, men fikk ikke plass i første runde (4.feb). Betyr dette at det fortsatt er en mulighet til å delta? Hvordan (hvor, når) annonserer dere eventuelt disse "ekstraplassene"?

Jeg melder meg GJERNE til en slik plass!! Takk for svar :)
 
Informasjon om tilgjengelig plasser blir annonsert her på forumet, minst 2 uker før det åpner, så om du sjekker forumet et en gang i uka, skal du få det med deg.
 
Bare en tanke...

Det hadde vært litt gøy om Publikumsfavorittene var tilgjengelige på Untappd.com, lettere å huske i forhold til avstemning er det også. Med mindre det er ideer om andre papirløse løsninger allerede?
 
Nytt fra i år er at vi ikke vil bruke plastglass, men har i stedet gått til innkjøp av nm 2013 glass, som man bruker på nm, og som man tar med seg hjem når man reiser derfra.
Det vil være glassvaskere for vask av glassene under selve arrangementet.
 
Tilbake
Topp