Picnic Tap 2.0/2.1

Dere er fortsatt unge, ikke gi opp. Du skal se du har 7-8 kjøleskap når du passerer femti :D
Ja det er jo lov å håpe, mest på å kunne dele gleden av å nyte øl sammen, og vinner vi i lotto blir det kjølerom og kraner i kjøkkenveggen.. Bare 10 år til sier du, nice, burde kanskje sette meg ned å starte på layout og tegningene allerede nå :p
 
De endestykkene på bjelka, er det noe 3d-printa greier? Har samme løsningen sjøl men har boret hull og skrudd den fast (jeg har et vinkeljern, eller vinkelaluminium om du vil) fiffig løsning isåfall, og praktisk å bare kunne trekke den ut.
Vis vedlegget 61314
Jepp. No 3D greier jeg laget for mange år siden. Stålet er kappet med en leppe som går inn i 3D greia som igjen går inn i sporet.
 
Men det ble brukt mot deg likevel :)
Eller som knagg for å redde ansikt, jeg tenker, at det viktigste her er å huske å tappe humoren ut av munnen med en picnic tap 2.1, og håpe at det ikke skummer over. Nå er vi jo såpass heldig at det er en fra sentralstyre som er med på utskeielsene i denne tråden så kanskje moderatorene lar det få stå..

Jeg mener, vi kan vel alle være enige at nykommere som googlet picnic tap 2.1 og leser denne tråden, fikk mer enn de ba om, at vi gjerne skulle vært fluen på veggen for å kunne se ansiktsutrykkene morfe til spørsmålstegn etterhvert som de går fra å få innsikt om å få en kran til å fungere optimalt, til en øyevåkner om hvordan denne hobbyen kan ende i skilsmisser, og ikke minst hvilken vinning, for hobbyen det kan gi :D
 
Eller som knagg for å redde ansikt, jeg tenker, at det viktigste her er å huske å tappe humoren ut av munnen med en picnic tap 2.1, og håpe at det ikke skummer over. Nå er vi jo såpass heldig at det er en fra sentralstyre som er med på utskeielsene i denne tråden så kanskje moderatorene lar det få stå..

Jeg mener, vi kan vel alle være enige at nykommere som googlet picnic tap 2.1 og leser denne tråden, fikk mer enn de ba om, at vi gjerne skulle vært fluen på veggen for å kunne se ansiktsutrykkene morfe til spørsmålstegn etterhvert som de går fra å få innsikt om å få en kran til å fungere optimalt, til en øyevåkner om hvordan denne hobbyen kan ende i skilsmisser, og ikke minst hvilken vinning, for hobbyen det kan gi :D
Det er et vel relevant å vite hvor mange kjøleskap man kan fylle opp med picnic tap 2.1? ;)
 
Det er et vel relevant å vite hvor mange kjøleskap man kan fylle opp med picnic tap 2.1? ;)
Helt klart, og jeg storkoser meg med denne tråden, den føles mer naturlig for min hjerne og tankeprosess enn en vitenskapelig artikkel om kraner, men jeg prøver å holde meg inne med de som frivillig holder orden på x antall medlemmer som poster mens de nyter alkohol en "sjelden" gang, kanskje mye fordi jeg er ikke ukjent for å bli moderert og flyttet rundt på for å holdet orden i rotet mitt, som for meg føles som naturlig og hjemme :p
 
Sist redigert:
Fortsatt gift passert 60 og har 2 skap i garasjen 4 i bryggeriet, en kegerator ( som plasseres ute på sommeren) bortgjemt i et hjørne i stua, samt 2 benkekjøleskap på kjøkkenet. Føler jeg har nådd grensa men er ikke sikker på om hun helt har oversikt på antallet, uansett ingen klager og alltid kald øl på tapp:cool: Ps. Brewshop har en fantastisk kundebehandling, har fått 3 nye hoder på mine 2.0 etter lekkasje.
 
Er erfaringene med Picnic 2.1 fortsatt relativt gode, hvis man ønsker en annen variant enn tradisjonell picnic med slange?
 
Liten avsporing, men kunne tenke meg no lignende
bare det ikke blir for «bulkete» inni kjøleskapet
Har ikke så god plass, eller takhøyde
 
Tilbake
Topp