Pilsner Gahr edition

Har nettopp hatt min første erfaring med lagerøl med denne pilsen. Jeg er veldig fornøyd, og jeg brukte 4 pakker 34/70 på 25L. Kjøleskapet mitt ville ikke lenger ned 5.4gr, så det blir godt selv om det ikke går så langt ned som 2gr ifølge min mening.
 
Det enkleste er å justere fjærspennet på termostaten, der er en egen justeringsskrue for dette. Eneste justeringsskruen på termostaten, mener den skal skrurs inn for lavere temp, prøv deg frem.
 
Det enkleste er å justere fjærspennet på termostaten, der er en egen justeringsskrue for dette. Eneste justeringsskruen på termostaten, mener den skal skrurs inn for lavere temp, prøv deg frem.
Hvis man har et skap som man kun bruker til brygging og man styrer dette eksternt via STC1000 eller annet, så er det enkleste å bare koble sammen de to ledningene til termostaten. De termostatene jeg har sett er det ingen justering på. Da må man evt åpne termostaten.
 
Ikke like enkelt for alle å koble om på ledningene. Tror alle mekaniske termostater kan justeres. :)
Har du justert en slik termostat eller sett noen som har gjort det? Vi har flere slik termostater på jobb og jeg finner ingen skruer som kan justeres.
 
IMG_5860.JPG Du har kanskje aldri sett etter denne skruen?:) Jeg har gjort det selv ja. Har ca. 30 termostater i servicebilen, alle kan justeres. Se vedlagt bilde, justerskruen er den lille torksskruen du ser inni termostaten.
 
Du kan også ta bort den kabelskoen som har svart ledning koblet på seg og flytte den kabelskoen som har rød/brun ledning som kommer fra veggen i den svartes plass. Da får du ikke lys og sånn inni men da styrer termostaten din kompressoren i steden for hele kjøleskapet med teite termostater og det som er.
 
Tilbake
Topp